Fruen har alltid hatt lyst på en hvit daytona. Så i høst bestemte vi oss for å kjøpe hver sin. Hvit til mor og sort til far. Lette lenge etter brukte eksemplarer, men det endte ikke med kjøp. Tok en telefon til Knut i Haugesund (Lervik Ur) og hørte om han hadde noe på lager. Joda, han hadde to stk på lager. En med sort skive og en med hvit. Vi kjørte opp til Haugesund dagen etter og som en god AD som Knut er var kaffen klar og et brett med diverse Rolexer lå pent lagt ut på displaybordet inne i Rolex-buret.
Etter litt klokkeprat og prøving av både Sky-Dweller, gull daytona og andre modeller var det tid for å fokusere på det som faktisk skulle kjøpes.
Dum som jeg var undersøkte jeg muligheten for å evt. bytte urskive på daytonaen en gang i fremtiden og hørte om pris... samtalen om dial-versjoner var igang... Fruen fikk nyss i at det fantes MOP dial med 8 diamanter... og at dette slettes ikke var noe problem å montere på hennes. Hun tente på tanken og nå som hun endelig er den lykkelige eier av en SS hvit daytona så har maset begynt om når hun skal få MOP dial...
Jeg har desverre ikke wristshots da jeg er på jobb for å kunne finansiere fruens klokkegalskap...
Sukk...
Noen som vet prisen på denne urskiven?
Urskiven det er snakk om er på modellen 116509/6
Etter litt klokkeprat og prøving av både Sky-Dweller, gull daytona og andre modeller var det tid for å fokusere på det som faktisk skulle kjøpes.
Dum som jeg var undersøkte jeg muligheten for å evt. bytte urskive på daytonaen en gang i fremtiden og hørte om pris... samtalen om dial-versjoner var igang... Fruen fikk nyss i at det fantes MOP dial med 8 diamanter... og at dette slettes ikke var noe problem å montere på hennes. Hun tente på tanken og nå som hun endelig er den lykkelige eier av en SS hvit daytona så har maset begynt om når hun skal få MOP dial...
Jeg har desverre ikke wristshots da jeg er på jobb for å kunne finansiere fruens klokkegalskap...
Sukk...
Noen som vet prisen på denne urskiven?
Urskiven det er snakk om er på modellen 116509/6
Redigert: