Daytona

Apropos Daytona-photoshop og ønsker: Denne hadde ikke vært helt feil :D

tumblr_lv5ls02sRu1r339w7o1_500.jpg

Ikke verst den Daytonaen der :)

Prismessig vil de nok stige en del i pris. 90k for stainless mon tro?

Er dettte en reel modell? Isåfall første gang jeg snur meg etter en Daytona. Synes hele uret ble mye ryddigere med helsort bezel og skive. Utrolig flott rett og slett.

Nei, nei :D Bare en photoshop, som nevnt! Skiven inspirert av vintage Paul Newman, og med den nye keramiske bezelen. Jeg tviler på at noen ny stål-Daytona kommer til å se slik ut ...

Ahhhh.....den photoshop-jobben var dritbra!! En slik modell ville jeg definitivt kjøpt!
Sjokolade-daytonanen har jeg likt siden den kom, og synes du skal kline til, Moore :mrgreen:

Ahh...meteorite dial er nydelig :)
Din klokke vet jeg egentlig ikke om jeg har sett på forumet før, jeg har kun registrert at du eier en. Ta gjerne noen flere bilder, men husk å skru av blitsen på mobiltelefonen ;)

Sjokolade-daytonanen har jeg likt siden den kom, og synes du skal kline til, Moore :mrgreen:

Notert!
Jeg har falt for Rosegold. Ingen tvil om det. Og den Daytona´en er usedvanlig tiltalende i nettopp den varianten.

Men nå står det mellom den og en JLC...., og en VC.... og en Breguet.....
Og de to sistnevnte er ikke i RG.
Irriterende frustrerende.
:mad:

Moore.
Du har snust på denne ganske lenge. Det i seg selv er et ganske sterkt signal. Jeg prøvde den på armen hos Bjerke tidligere denne måneden, og synes den er mye finere på armen enn på bilder.

Har du lyst, har du lov og angrer du , får du solgt den:)

Store WIS-testen, ser du på bildet og ønsker du var hennes venstre hånd er nok WIS-domen total.
Ville du heller vært høyre hånda er du nok en heilt normal hetero mann :cool:

Hmmm...., det som er på venstre hånd kan man jo alltids få kjøpt på nytt men det som er i høyre hånd er en "once in a lifetime" så det måtte blitt høyre hånd.