MR hadde du vært DJ og bildene der vært sanger du spilt ville jeg sagt du endret litt BPM vel heftig fra AP til Pop Swatch på slutten der.
Fantastisk bredde i samlinga sportsur uten bezel
Fantastisk bredde i samlinga sportsur uten bezel
Si meg, er det noen her inne som har, har hatt Omega Aqua Terra og har lyst til å dele noen erfaringer omkring dette uret. Jeg er i ferd med å utvikle en sykelig fascinasjon for dette uret og er veldig interessert i å høre hva folk har å si. Finnes det foresten gummiremmer som passer til det, ala RubberB til explorer el lignende? Utrolig flott ur. Er jeg i ferd med å bli bezelløs???
Noen som vet om gummiremmene til PO kanskje passer? Tenker da spesielt på de nye med buet feste.
Etter å ha lest endel rundt på forumer så har jeg fått forståelse for at dette er den ultimate sportsklokken uten bezel
Jeg har aldri forstått hvorfor Rolex-gjengen tilsynelatende ikke er interessert i den. Er det fordi den lyser for lite Rolex?
Den er vel tett opp mot den ultimate klokken uansett hva vil jeg si. Jeg har aldri forstått hvorfor Rolex-gjengen tilsynelatende ikke er interessert i den. Er det fordi den lyser for lite Rolex? Det skal liksom helst være en eller annen dykkerurvariant man skal ha
Edit: Er den for liten, er det det?
Dette må du redgjøre nærmere.
Etter å ha lest endel rundt på forumer så har jeg fått forståelse for at dette er den ultimate sportsklokken uten bezel
(det er kanskje derfor jeg har en WTB tråd inne på denne klokken )
Jarle
Jeg er imidlertidig mer komfortabel med AquaTerraen da jeg blir livredd av å se ur uten crownguard av noe slag.
Dette er klart en klassiker i mine øyne. Og med gummirem fra RubberB stiger den enda noen hakk.
You tell me. Jeg synes jeg ser submariner nevnt/vist/foreslått ca 100 ganger per Explorer, dog er Explorer II en god del mer populær virker det som. Men det er nå bare mitt inntrykk da, det er ikke så lett å måle dette. Tråder som denne er jo en indikator: http://www.tidssonen.no/forum/showthread.php?10945-Dine-Fab-five-klokker
Noen som har lest alle Dagens klokke-trådene opp gjennom kan kanskje si noe om fordelingen, men jeg er rimelig sikker på at Explorer ikke står så høyt i kurs blant de innvidde som jeg synes den fortjener. Kanskje en poll er på sin plass
Helt enig
Utrolig flott Player. Alltid hatt sansen for explorer men med denne komboen er den som allerede sagt i en egen klasse. Kunne du hatt den som eneste ur, føler du at den tåler det du holder på med uansett hva du finner på eller skjermer du den for bruk?
Om du ikke har noe mot en "aviator", så sliter jeg med å finne en kasse som er mer velformet enn dette: