Deep Sea på vei ut til butikkene

Staselig klokke ja. DJM og jeg var en tur innom i lunsjen idag. Enig mht skriften rundt tavla, ikke noe problem i det hele tatt. Lenka var god nok og låsen et klart steg framover for Rolex!

Litt for stor for meg, dog.

Jeg har dessuten funnet ut at mine interesser dreier seg mer og mer i vintage-retning. Dessverre har ikke lommeboka oppfattet kursendringen ...

Jeg ble atskillig mer begeistret for Milgaussen enn DS!
Hvordan kunne du si nei Frik?? 8)

Samtidig skuffet ikke DS, tvert imot. Det var godt å se at skriften på "innerbezelen" ikke vistes spesielt godt. Mer synlig ville den ha distrahert altfor mye, noe man kunne få inntrykk av på bilder.

Jeg er ny her på tidssonen, så hei til alle veletablerte forumdeltagere!

Lervik UR i Haugesund har fått tilsendt flere eksemplarer av Deep-Sea. Prøvde den på lørdag. Fantastisk!

Hei!

Er ny her på tidssonen!

Kjekt med et norsk forum. :D Henger mye på timezone.

Fikk min DSSD for en liten uke siden og trives godt med den so far. Det tar vel litt tid for at den skal vokse på meg, gjør gjerne det med ur....

K-man skrev:
Hei!

Er ny her på tidssonen!

Kjekt med et norsk forum. :D Henger mye på timezone.

Fikk min DSSD for en liten uke siden og trives godt med den so far. Det tar vel litt tid for at den skal vokse på meg, gjør gjerne det med ur....

Gratulerer og velkommen! Bilder? :D

(Skal den vokse på deg, er den ikke stor nok som den er? :D)

Hei!

Ny her på forumet, og synes dette er en spennende side.
Vet du forresten om det går an å bestille Deep Sea uten lenke, altså kun urkassa? Synes den ser fantastisk ut med nato-strap på :)

Mvh Stefan

Gratulerer med Deep Sea K-Man!!

At den vokser på deg er jo et vanlig utrykk, blir jo litt morsomt i forbindelse med denne Stoore modellen. hehe :D . Har prøvd den hos Bjerke og likte den svært godt.
Håper du kommer til å trives med den. Du kommer vel ikke ha behovfor noe som går dypere iallefall;)
Her er DSSD sammen med noen andre ur( Panerai fra Frik og Breitling-Risti 4 life + Submariner fra Bjerke.)
bjerkeogpizza2709046.jpg

Til den andre nye posteren her som nevnte NATO strap på den. IMO er det en spennende idee ,gleder meg til første bilder på nett av DSSD med annen lenke enn OEM.
(lenka var kanskje den svakeste sia på klokka , den var muligens noe smal i forhold til den tykke kassa.Claspen var dog super:))

Ble utrolig skuffet over den tynne lenken i forhold til kassa. Skivebom og vel så det..Hadde tenkt å kjøpe meg denne, men ikke etter å ha sett den lenka....