Gratulerer! Veldig kul!
maghas9 Medlem 6. nov. 2009 Innlegg 3.480 Sted Østlandet 8. sep. 2011 #22 Gratulerer så mye, spennende klokke og materiale
OsloLosen Støttemedlem Medlem 12. jan. 2011 Innlegg 826 Sted Oslo 8. sep. 2011 #24 Grattis med skikkelig tøffing som ikke mange har. Kult med klokker man ikke ser så ofte.
Entropy Medlem 22. feb. 2011 Innlegg 9.001 Sted Erewhon 8. sep. 2011 #25 Takk for all ros folkens, det er veldig hyggelig. Jeg er også fornøyd, og gleder meg til patina og prøve ut forskjellige remmer osv. Til Stålbrodern; gøy med Helson synes jeg, også.
Takk for all ros folkens, det er veldig hyggelig. Jeg er også fornøyd, og gleder meg til patina og prøve ut forskjellige remmer osv. Til Stålbrodern; gøy med Helson synes jeg, også.
Minuteman Medlem 3. april 2011 Innlegg 6.189 Sted New Jersey, USA 9. sep. 2011 #26 Gratulerer med en skikkelig tøffing! Her er jeg uten nett i et par-tre dager og da ankommer det alle mulige slags herligheter. Får visst mer enn nok med å skrive gratulasjoner
Gratulerer med en skikkelig tøffing! Her er jeg uten nett i et par-tre dager og da ankommer det alle mulige slags herligheter. Får visst mer enn nok med å skrive gratulasjoner
G Guest571 Guest 9. sep. 2011 #27 Minuteman skrev: Gratulerer med en skikkelig tøffing! Her er jeg uten nett i et par-tre dager og da ankommer det alle mulige slags herligheter. Får visst mer enn nok med å skrive gratulasjoner Klikk for å utvide... hehe, går hardt for seg om dagen ja. Renger med at du tar deg tid til å lage et reisebrev etter ferien.
Minuteman skrev: Gratulerer med en skikkelig tøffing! Her er jeg uten nett i et par-tre dager og da ankommer det alle mulige slags herligheter. Får visst mer enn nok med å skrive gratulasjoner Klikk for å utvide... hehe, går hardt for seg om dagen ja. Renger med at du tar deg tid til å lage et reisebrev etter ferien.
Frode Støttemedlem Medlem 10. nov. 2010 Innlegg 965 Sted Stavanger (noen ganger) 11. sep. 2011 #28 He he - jeg har gått helt glipp av denne tråden. Gratulerer så mye Prippa Frode.
Entropy Medlem 22. feb. 2011 Innlegg 9.001 Sted Erewhon 12. sep. 2011 #29 Frode skrev: He he - jeg har gått helt glipp av denne tråden. Gratulerer så mye Prippa Frode. Klikk for å utvide... Takker så meget!
Frode skrev: He he - jeg har gått helt glipp av denne tråden. Gratulerer så mye Prippa Frode. Klikk for å utvide... Takker så meget!