Dekorasjon fra «dekor» er opprinnelig et fransk ord, décor, som betyr utsmykning eller pynt.

Havvo

Støttemedlem
Medlem
22. sep. 2011
Sted
Bergen
A.Lange & Søhne er jo kanskje mest kjent for baksiden av sine klokker. High end inhouse med stort fokus på dekorasjon. En fryd for øyet rett og slett. Da passet det ganske dårlig at jeg gikk tom for batteri akkurat når jeg skulle snu klokken for å ta bilder. Men det får komme senere.

Vi kjører på med bildeserie!
IMG_2138.JPG
IMG_2139.JPG
IMG_2140.JPG
IMG_2142.JPG
IMG_2143.JPG
IMG_2144.JPG
IMG_2145.JPG
IMG_2146.JPG
IMG_2148.JPG
IMG_2147.JPG
IMG_2149.JPG

Redigert:
Gratulerer med klokken, jeg vet hvilken det er, selv om du gjør alt for å skjule den ;) Den er heit.

Meget vakkert! Og siden man tross alt er oppvokst i et halvmøblert hjem, fraholder man seg fristelsen til å anmode om en kikk på baksiden. Slikt sømmer seg ikke i dannede, siviliserte, lag.

• Liker
Reaksjoner: Longhairdontcare
Gratulerer med nydelig ALS! Hvordan er opplevd kvalitet sammenlignet med FPJ?

Takk for alle gratulasjoner! Jeg er veldig fornøyd med avgjørelsen. Det ble i stedet for Daytona dette.

@lantin :

Man merker jo med en gang at dette er skikkelige saker. Litt tidlig å si, men jeg liker den bedre og bedre.

Men det er en ting Glashutte og Lange ikke har peiling på, og det er remmer og tang buckles. Akkurat samme skiten som var på Glashutte PanomaticLunar.

Så jeg har bestilt en sort croco FPJ rem som jeg skal sette på. Er også i dialog om jeg kan få tak i en FPJ spenne i hvitt gull uten logo. Men den sistnevnte gjenstår å se.

Men selve klokken er jo til å spise opp.