Deler til AG.Spalding klokke

Medlem
23. juli 2012
Hei!

Jeg er ny på forumet her, men har et spørsmål jeg håper noen kan hjelpe meg med.

Kjøpte nylig en klokke i Milano - nærmere bestemt en AG. Spalding Hartford Chrono ØMM42: AG Spalding & Bros

Etter å ha brukt den i ca 1 måned merket jeg at den ene knappen til å nullstille sekundviseren var litt løs og oppdaget nå i dag at den har falt av og er borte.

Så til mitt spørsmål: I følge siden til spaldingbros skal det være butikken signaturen i Oslo som fører deres produkter, men når jeg ser nærmere på hjemmesiden: Hjem så virker det som de ikke akkurat har klokker i butikken.

Noe som vet om andre steder i Norge, helst Oslo hvor jeg kunne fått tak i deler?

Håper noen kan hjelpe meg der - har sendt en mail til butikken i påvente av svar, men har mine tvil.

Mvh Robin

hvis du har kvittering (stemplet garantikort) og garantihefte fra kjøpet skal du kunne få reparert/byttet klokken gratis.

Har du ikke disse papirene kan det være problematisk å få ordnet dette. Dessuten, hvis du ikke har papirene vil nok bare frakten på delene i seg selv koste mer enn selve klokka di så da er det bedre å kjøpe en ny.

Jeg ville fortsette å legge press på butikken i Oslo. De kan hjelpe deg hvis de absolutt vil.

lykke til

Har kvittering og garantikort etc fra butikken i Milan. Fikk forøvrig svar fra butikken nå og de selger ikke klokker, bare lærvarer fra spalding. Ergo har de ingen slike deler eller mulighet til å foreta reperasjon der.

Sendte mail til butikken i Milano og får se om de får hjelpe meg noe mer der. Det beste hadde jo selvsagt vært å finne en butikk i Norge som hadde disse klokkene.