Det er gått omtrent et år siden min siste unboxing, så det er på høy tid med en ny.
Uret som har ankommet i dag er et jeg lenge har vurdert å kjøpe, men det har aldri blitt noe av blant annet fordi jeg har vært usikker på størrelsen. Når denne så ble tilgjengelig i pysestørrelse - 40mm - var det derimot ikke noe å tenke på.
Modellen er en gammel kjenning her på sonen, men vanligvis med litt større midjemål. Here we go:
Utrolig raskt levert (til vietnamesersjappa på hjørnet) av FedEx. Kudos
På innsiden skjuler det seg masse isopor....
...og en velkjent boks.
Hovedpersonen er pakket inn som et lik
Det er en Helson Shark Diver 40mm! Kan jeg kalle den smurfen?
Det nye familiemedlemmet taes godt imot av sin noe mer elegante bror
Og etter en tur innom min lokale urmaker for fjerning av lenkeledd så sitter den som et skudd
Jeg må si med en gang at prisen tatt i betraktning så virker Shark Diveren å være et fantastisk solid stykke arbeid.
Jeg vil takke Peter og FedEx for lynrask respons og levering - ikke noe krøll overhodet.
Uret som har ankommet i dag er et jeg lenge har vurdert å kjøpe, men det har aldri blitt noe av blant annet fordi jeg har vært usikker på størrelsen. Når denne så ble tilgjengelig i pysestørrelse - 40mm - var det derimot ikke noe å tenke på.
Modellen er en gammel kjenning her på sonen, men vanligvis med litt større midjemål. Here we go:
Utrolig raskt levert (til vietnamesersjappa på hjørnet) av FedEx. Kudos
På innsiden skjuler det seg masse isopor....
...og en velkjent boks.
Hovedpersonen er pakket inn som et lik
Det er en Helson Shark Diver 40mm! Kan jeg kalle den smurfen?
Det nye familiemedlemmet taes godt imot av sin noe mer elegante bror
Og etter en tur innom min lokale urmaker for fjerning av lenkeledd så sitter den som et skudd
Jeg må si med en gang at prisen tatt i betraktning så virker Shark Diveren å være et fantastisk solid stykke arbeid.
Jeg vil takke Peter og FedEx for lynrask respons og levering - ikke noe krøll overhodet.
Redigert: