Den Første, i år.

Medlem
5. sep. 2013
Innlegg
439
Sted
Bergen
Det neste på innkjøpslista mi var vel egentlig bestemt å skulle være en chrono eller en "komplikasjon".
Da budsjettet begynte å bli brukbart hadde jeg landet på kronografen som enten skulle være mer moderne og sporty enn Speedmasteren, mer dressy eller en panda.
Zenith begynte fort å bli høyaktuelt, og for en gangs skyld begynte det å dukke opp et par El Primero på bruktmarkedet. Likevel klarte jeg å være for treg på begge to og de glapp for meg. Småsnurt og skuffet som jeg var ga jeg beng og bare hoppet i det da denne muligheten kom. Budsjett fikk være budsjett og ble strukket for tredje gang, men jeg overbeviser meg selv om at det var verdt det. Denne checker jo på alle punkter så egentelig har jeg jo spart meg for 2-3 klokkekjøp. :cool:

Formen på utpakkingene blir litt fort monotont så jeg tenkte jeg skulle finne på noe nytt i dag (natt). Måtte ta en del snarveier da kameraet begynte å gå tom for batteri og det begynner å bli relativt seint, men jeg tror det her blir A-OK. Stillbilder får dere heller få etter hvert.


[video=youtube;LoKFspV-APw]https://www.youtube.com/watch?v=LoKFspV-APw&feature=youtu.be[/video]
 
Kjempeflott presentasjon. Synes jeg dro en viss kjensel på stilen på videoen ;)

Gratulerer med utrolig flott klokke. Har telt mye på knappene om jeg skulle gått for den jeg og. Den er midt i blinken spør du meg :)