Den fineste GMT II jeg noen gang har sett!!!

Eller President?
Jubilee!
8AC742D0-C912-478D-B7E5-78A03078E862_zps5dkinwqq.jpg

Nydelig sak. Enig at den passer best på Jubilee.
Ringer de fra Hamar på lørdag så...
Men de gjør sjelden det.

Mmm fantastisk fin, digger den gamle legeringen til Rolex med det litt rødere gullet. Dagens legering er liksom litt mer pissegul. ;(

Ihvertfall ny skive på denne, jeg syns den var nydelig på president lenken.

Insane pris for noe som tilsynelatende skal være "vintage". Ny lenke som ikke hører til den klokken, mest sannsynlig ny skive/visere. Kassen ser jo fin ut. Nei, gi meg heller en litt mer sliten mer original vintage. Den concorden derimot, det er lekkert. Er også helt enig i at den gamle legeringen til rolex er mye mer tiltalende.

Enig i at den ikke er verdt prisen. Skiven er ny ("SWISS"), viserne ser nye ut og lenken er som nevnt i annonsen satt på i etterkant.
Hadde alle de "originale" delene følgt med, pluss at den hadde vært komplett med boks og papirer, ja da hadde prisen vært mer realistisk etter min mening. Synes faktisk @lightningii sin var enda finere :)

Ok! Takker @lobergen. Interessant! Det forklarer altså hvorfor man ofte ser Head Only på 1675 helgull, eller? Var det vanlig med skinnreim på disse back in the days eller er det et nyere fenomen?

Det er ikke helt det som står i annonsen. En 1675 kunne man kjøpe uten lenke og alle lenkene var da tilgjengelige som opsjoner så denne comboen er helt legit og ikke uvanlig.
Ikke uvanlig, er vel å ta litt hardt i?
Jeg har aldri sett 1675 på president før nå.

Dårlig ordvalg kanskje. Har dog sett en 1675 "first owner " med President før. Poenget er bare at selv om det ikke var noen kataloger som presenterte comboen var den fult mulig. Den kunne også leveres på skinnrem.

• Liker
Reaksjoner: Olav Larsen og Rød