Den satt som et skudd på din arm. Nå har IWC også redusert størrelsen - er det 41 mon tro - på den nye kolleksjonen som kom. Vet at det var etterspurt, så du er nok ikke helt på jordet med et valg som dette.
@Sandanger - jeg kjenner ikke til denne modellen. Kan du ikke si litt mer om den og om urverket som sitter i den? Når jeg googler 40mm Ingy får jeg bare opp info om den nye 40mm.
Har slitt litt med og finne mye info om denne klokken selv @runes men her er noen detaljer jeg har funnet ut.
Ingenieur ref. 3228 ble laget kun i 2007 som et prøveprosjekt for å finne ut om det var etterspørsel etter en 40mm Ingy. Har sett det skrives at antall produserte er alt fra 500-800 stk, mange er det i allefall ikke og de er ikke nummererte.
Verket som sitter i er et fullt inhouse urverk cal. 80111, et urverk som skal være tydelig inspirert av valjoux 7750 men har ingen deler som passer overens. Jeg er har ikke veldig stor kunskap innen urverk, men for at de skulle få plass i 40mm kassen ble det montert uten "Faraday cage". Ellers så har jeg lest at det skal være et godt urverk som holder tiden meget godt.