Den "nye" YM..

På den med "lys" skive er også skiven i platina, men denne nye har vel ikke det og er dermed noe billigere også.

116622 ( nye ref. som erstatter 16622) finnes med platina skive og er da kr. 5.500, dyrere enn den er med en blå skive.
 
Redigert:
Prøvde denne i går. Lå den ved siden av en explorer 2, en gammel og en ny sub. Exploreren og subben'e ble rett å slett litt nøytrale og "kjedelige" i forhold til denne. Synd at det skal koste så mye med denne galskapen :(
 
Kommer også dameversjonen med blå skive? Dette bildet har nemlig gjort meg overbevist om at YM er den kuleste sportsklokka en dame kan ha, men den er enda kulere med blå skive.

Ladies-Rolex-Stainless-and-Platinum-Yacht-Master.jpg
 
Jeg mener at Yachtmaster er den kuleste RLX klokka, uansett om den er i stål eller gull eller TT. Jeg synes også at alle skivene som leveres til disse er helt klart mye kulere enn subber, explorere, gmt eller hva det skal være, med få unntak vel å merke.:)
Den med blå skive er veldig fin synes jeg, er det den samme blåfargen som den man tidligere fikk til helgull modellen?

Jeg skjønner ikke hvorfor Y-M er såpass lite populære som det de er, man får jo ikke mere Rlx for pengene ved brukt kjøp ihvertfall. Rlx burde ha oppgradert lenkene på Y-M dersom det ikke allerede er gjort...:confused:

Yachtmaster II har jeg overhode ikke sansen for.:)
 
Ahhh, denne med blå skive mååå jeg ha.. Nå er jeg greit vinglepetter for tiden da jeg er på utkikk etter neste klokke.
Har tittet på mye rart, men den blå skiven er breathtaking!