Den O store nøkkelringtråden

KAB

Medlem
30. juli 2010
Siden dingeldangelet som hang sammen med nøklene mine røk forleden dag, har jeg brukt uante timer til å google smarte løsninger for å oppbevare nøkler / nøkkelringer. Har funnet ut at det er viktig for meg at nøklene må henge på noe som er funksjonelt og også pent å se på.

Har per nå kastet det ødelagte dingeldangelet og festet nøklene til en svær karabinkrok, og det plager meg daglig...

Hva er den beste/fineste løsningen? Kjør debatt mine stilige frender...

KAB

Redigert:
Jeg bruker denne til hverdags:

Lego-Darth-Vader-keychain-torch.jpg

Men til dress er det kun nøkkelringer fra Hermès som gjelder:

H061855CK46.jpg

• Liker
Reaksjoner: ReallyCleverPun
@KAB - såg du denne? Stretch-goal belønning for intressant Kickstarter-klokke er nettop en lanyard til nøkler :)
https://www.kickstarter.com/project...ch-with-a-groundbreaking-movem?ref=nav_search

Fortell meg at du er kødder???

"We cannot explain everything because there are a zillion things in this product, which would be worth explaining. Rest assured that this watch is jam packed with the very best Swiss engineering"

"Dial: Sorry - we forgot it!"

"Because of so much sapphire crystal you can look at it from all angles, but don´t forget to wear it, it's not made to gather dust in your safe"

"We could offer a lifetime warranty, but perhaps this is more a marketing gag rather than a promise one should give. We are sure this watch will last longer than 2 years so in any case we offer a standard warranty period of two years"

Pen nøkkelring though....:D

Du kan få kjøpe min slik til blodpris:
IMG_1897.jpg
Hmm...Kanskje løsningen er like foran øynene mine? Kjøpe en fet Panerai reim og henge på en ring i den ene enden? Enklere blir det ikke... Kanskje dette er en gratis produkytide for de som lager reimer her inne? Jeg tar bare 10% provisjon for idearbeidet..

• Liker
Reaksjoner: mutriakis
Hvordan fungerer denne? Vil ikke nøklene stikke deg i låret når du har den i lomma, eller dytter du de inn?

Ikke noe problemer med at den stikker nei, og nøklene er nok beskyttet til at de ikke riper opp Vespaen når jeg kjører den. For å bruke de små nøklene må jeg knappe opp, men de store kan jeg bruke uten å knappe opp.

E0DD2B7A-718D-4583-AEAF-A09090EEFBDF_zpsppq1rjk2.jpg

Du kan få kjøpe min slik til blodpris:
IMG_1897.jpg
Jeg og Jr. har også hver vår sånn. Veldig kul, men stor og stiv og for tykk ring til at alle nøkler passer. Jeg bruker min som "jobb nøkkel", prøver å overtale Jr. til å gi sin til meg slik at jeg kan bruke spennen på en reim.

• Liker
Reaksjoner: mrChurchill
Echh...kjedelig du er a...haha.
Kan jo se hva tiden er på telefonen også - men det gjør man inte her i umrådet inte...

Har heldigvis mobil uten klokke. Jeg liker det enkelt - og forlot rot som dette for noen år siden:

4.-Key-Chain.jpg

Den til høyre fra Dunhill har jeg hatt i seks år og vært utrolig fornøyd med. Dessverre har festeanordningen til krokene man henger nøklene på blitt slitt og detter av. Kjøpte derfor den til venstre fra Tumi her om dagen.
5E9DF311-612D-4121-B9AC-F44B16F1E067_zps1oacvghf.jpg

• Liker
Reaksjoner: adamskater
Den til høyre fra Dunhill har jeg hatt i seks år og vært utrolig fornøyd med. Dessverre har festeanordningen til krokene man henger nøklene på blitt slitt og detter av. Kjøpte derfor den til venstre fra Tumi her om dagen.
5E9DF311-612D-4121-B9AC-F44B16F1E067_zps1oacvghf.jpg

Har alltid hatt sansen for disse, men har aldri klart å ta steget og kjøpe. Er ikke dette noe hæ.......s styr når du står der med hendene fulle av bæreposer og bare skal vippe frem nøkkelen til inngangsdøra?

La en ordre på Keysmart på deres sider nå.
http://getkeysmart.com/

Har sansen for det enkle, men liker ting i lær også...

Kanskje prøve meg på et slikt prosjekt når jeg får tid...

Har alltid hatt sansen for disse, men har aldri klart å ta steget og kjøpe. Er ikke dette noe hæ.......s styr når du står der med hendene fulle av bæreposer og bare skal vippe frem nøkkelen til inngangsdøra?

Nøkkelløst hus er tingen @KAB
Yale Doorman med hånd _opt.JPG

• Liker
Reaksjoner: Kawatching
I know, men all den tid jeg bor i blokk, må jeg overbevise OBOS om at det er fremtiden. Er lettere å kjøpe meg en fet nøkkelring i mellomtiden...:p