Se der, ja. Jaggu var det ikke en OmegaWatch Spotting: An Omega X-33 On-Board The SpaceX Falcon 9 With The Crew Dragon
Demo-2 (DM-2) is the first crewed flight for the SpaceX Falcon 9.www.hodinkee.com
Se der, ja. Jaggu var det ikke en OmegaWatch Spotting: An Omega X-33 On-Board The SpaceX Falcon 9 With The Crew Dragon
Demo-2 (DM-2) is the first crewed flight for the SpaceX Falcon 9.www.hodinkee.com
Ha, ha - branded for seiling til havs og 5BAR. Like teit som denne regattamodellen som tåler kun 3BAR.
Ha, ha - branded for seiling til havs og 5BAR. Like teit som denne regattamodellen som tåler kun 3BAR.
Generelt syns jeg klokkeverdenen (inkl. entusiaster) har blitt litt for selvhøytidelig de seneste årene
Lansering: Omega Speedmaster Dark Side of the Moon Alinghi
Ny spesialmodell feirer samarbeidet mellom Omega og Alinghi.www.tidssonen.no
Jeg tolker 5BAR som trykk og ikke 50 meter statisk vanndybde. Hvis man faller av en regattaseilbåt i god fart, vil jeg tro at klokka kan se minst 5BAR, eller?Det holder vel for aktivitet på dekk og et dypp eller to i havet? Det er ikke akkurat ubåter de seiler disse folka.
Jeg tolker 5BAR som trykk og ikke 50 meter statisk vanndybde. Hvis man faller av en regattaseilbåt i god fart, vil jeg tro at klokka kan se minst 5BAR, eller?
Ikke hvis du holder armen høyt hevet over hodet når du treffer vannflaten. Jeg tror at man skal ikke være for bokstavtro ift vanntetthet, trykk og spekk.Jeg er ganske sikker på at et moderne ur som dette nok tåler et fall fra en regatta-seilbåt.
Du har nok rett i teorien, men Americas Cup-båtene går styggfort. Har en dansk kamerat som er profesjonell seiler (bla. AC, VOR og Extreme series) - han forteller om ekstreme g-krefter når båtene foiler på toppfart. Da bør du helst ikke dette uti, verken med WR50 eller en Ploprof - gutta bruker stort sett pulsklokker ombord, så er det noen som jåler seg litt når de er på land
Her er teamet hans i aksjon:
Jeg bestilte skive og visere hos Lian i Trondheim for et lite år siden. Virket som det var grei skuring å skaffe. Jeg ombestemte meg etterhvert, så jeg avbestilte. Tipper din lokale forhandler kan hjelpe deg.Noen som vet om det er det fortsatt mulig å skaffe Mitsukoshi-skiver (hvit) rett fra fabrikken eller kan man kun satse på ebay etc for å finne en?
Har en kollega som bestilte og fikk montert skive og visere hos Omega-forhandler for ikke lenge siden.Noen som vet om det er det fortsatt mulig å skaffe Mitsukoshi-skiver (hvit) rett fra fabrikken eller kan man kun satse på ebay etc for å finne en?
Har en kollega som bestilte og fikk montert skive og visere hos Omega-forhandler for ikke lenge siden.