Du må nok opp 10% på prisen for safir, direkte fra Omega i det minste.Steila når jeg så prisen, men har kommet til at det kan forsvares med snæx utover std safir utg til ca 58k
riktig lekker er den
- 3861 urverk
- keramisk bezel
- skive i sølv
- baklokkket
Uten den dumme hunden på skiva hadde klokka vært en innertier i min verden. Og jeg mangler en Speedy! I noen sekunder tenkte jeg at jeg kan leve med hunden. Den tanken holdt helt til jeg sjekket prisen. 100k for en hund på skiven?
Dette mener jeg representant for Omega indirekte bekrefter i en av de mange presentasjonsvideoene som kom i forbindelse med lansering.Håper de kommer ut med en Speedy med litt mer 'vanlig' utseende med 3861 inni. Kunne kanskje tenke meg å bytte ut min moonphase med noe slikt, gitt at de ikke har tullete pris og kommer i begrenset volum.
Jeg kan bare si lykke til, disse har prisene gått helt i taket på. Jeg hjelp en kompis med å kjøpe en slik for 3-4 år siden, da klarte faktisk Ofrei å skaffe en, men det har vel tørket helt ut hos dem. Synd, for de hadde (utdatert nettside til tross) mye bra Omega-greier. Jeg tror neste du må følge med på Ebay, jeg klarte etter en del om og men å skaffe en original lenke til en vintage Seamaster derfra.Kjære medasylanter,
Min 86 modell ser smashing ut på NATO, men hadde fortjent en tidsriktig lenke, fortrinnsvis 1450 eller 1479, sitter noen på, eller kjenner noen til fornuftige steder å kjøpe?
Håper forøvrig dette er sånn ca riktig fora for denslags, i mellomtiden, et bilde av den aktuelle klokken:
Dette mener jeg representant for Omega indirekte bekrefter i en av de mange presentasjonsvideoene som kom i forbindelse med lansering.
Kjære medasylanter,
Min 86 modell ser smashing ut på NATO, men hadde fortjent en tidsriktig lenke, fortrinnsvis 1450 eller 1479, sitter noen på, eller kjenner noen til fornuftige steder å kjøpe?
Håper forøvrig dette er sånn ca riktig fora for denslags, i mellomtiden, et bilde av den aktuelle klokken:
Jeg kjøpte min 1171 i Omega sin butikk i Berlin for to år siden, så den burde det være mulig å få tak i uten å selge en nyre.1171 var også et alternativ på denne tiden. Dukker opp på ebay fra tid til annen, men prisene på disse har også blitt tullete dyre.
Det går vel fortsatt å bestille disse nye 1171/1 fra Omega.
Ellers har jo UncleSeiko en del aftermarked lenker som ser tidsriktige ut, og er solidlink (med hollow endlinks)
Jeg kan bare si lykke til, disse har prisene gått helt i taket på. Jeg hjelp en kompis med å kjøpe en slik for 3-4 år siden, da klarte faktisk Ofrei å skaffe en, men det har vel tørket helt ut hos dem. Synd, for de hadde (utdatert nettside til tross) mye bra Omega-greier. Jeg tror neste du må følge med på Ebay, jeg klarte etter en del om og men å skaffe en original lenke til en vintage Seamaster derfra.
1171 var også et alternativ på denne tiden. Dukker opp på ebay fra tid til annen, men prisene på disse har også blitt tullete dyre.
Det går vel fortsatt å bestille disse nye 1171/1 fra Omega.
Ellers har jo UncleSeiko en del aftermarked lenker som ser tidsriktige ut, og er solidlink (med hollow endlinks)
Jeg kjøpte min 1171 i Omega sin butikk i Berlin for to år siden, så den burde det være mulig å få tak i uten å selge en nyre.
Jeg har vurdert denne, har lest at endeleddene har dårlig passform og at man må file dem ned, men mulig at Omega har justert endeleddene. Fint om du sier noe om endeledd og passform når du har montert lenka, @Skogens Baron .1171 var jo gjenganeren i gode tips her, og så det som en ørliten mulighet å få kjøpt dette nytt. Undersøkte med urmakeren, og det kunne bestilles! Klinket til, så om 3-4 uker vet vi svaret. Holder dere oppdatert. Takk igjen!