Callahan
Støttemedlem
Link? Pris?Rasmussen ur, i Sandnes har to sorte og skvett nye for salg akkurat nå. Sapphire og hesalite. Lavere pris enn mange skal ha for et par-tre år gamle brukte Speedys.
Link? Pris?Rasmussen ur, i Sandnes har to sorte og skvett nye for salg akkurat nå. Sapphire og hesalite. Lavere pris enn mange skal ha for et par-tre år gamle brukte Speedys.
Ligger på Finn.Link? Pris?
Likte bedre denne:Min take på nyheten:
Omega lanserer Speedmaster Professional i ny drakt
Entusiastenes bønn om en hvitskivet måneklokke er endelig hørt.www.tidssonen.no
Vis vedlegg 362738
700k for en Speedy i hvitt gull med 3861 urverk. Det er jo nesten så man undrer om dette må være feil.
Det setter vel i grunn bare to streker under påstanden om at Omega sikter 2-3 divisjoner for høyt.700k for en Speedy i hvitt gull med 3861 urverk. Det er jo nesten så man undrer om dette må være feil.
Hayek er blitt litt senil og stormann...Det setter vel i grunn bare to streker under påstanden om at Omega sikter 2-3 divisjoner for høyt.
"There's a seat for every ass", men så fanboy går det vel ikke an å være?
Snakket med Bjerke i Nedre Slottsgate, de fikk inn denne. Var allerede mange som hadde bestilt, flere enn hva de fikk inn i første levering - så ble en slags venteliste som man kunne betale depositum for å stå på. Men dette ville være en ordinær modell de fikk inn fremover.Merker meg at flere youtubere har kommentert at den nye hvite Speedmasteren er boutique-only. Men virker veldig rart om denne skal holdes utenfor det norske markedet med et sånt krav. Noen som har hørt om norske forhandlere får tak i den?
Tror det stammer fra at det i noen av de første artiklene som omtalte modellen ble sagt at leveranser kom til boutiques først. Og det stemmer nok. Men den er altså ikke ment å være boutique-only.Merker meg at flere youtubere har kommentert at den nye hvite Speedmasteren er boutique-only. Men virker veldig rart om denne skal holdes utenfor det norske markedet med et sånt krav. Noen som har hørt om norske forhandlere får tak i den?
Den brunifiserte tallskiven tenker jeg.Hva er greia med denne? Ja, det er en pre-moon, men slike svimlende beløp?
Apropos Rasmussen Ur’s Speedmastere: hvordan klarer de denne prisen? Oppkjøp? Noen som vet? Takk.Link? Pris?