Passer OEM spennen bra?
Når dere snakker om OEM spennen, er det den orginale fra Omega?
Passer OEM spennen bra?
Når dere snakker om OEM spennen, er det den orginale fra Omega?
Original equipment manufacturer - Wikipedia, the free encyclopedia
Så, ja og nei. En OEM er altså noen som lager et produkt for noen andre som sitter sitt navn på produktet.
Ja, jeg vet hva OEM betyr Derfor lurer jeg på om det er den "originale" omegaspennen dere prater om når dere sier OEM spennen. Eller har Omega en spenne som de lager selv (som kommer med reimene du kjøper fra Omega)?
Da er jeg endelig i havn med en Speedmaster selv, som noen sikkert har fått med seg
Lurer litt på dette med polering av glasset ved riper. Er det virkelig så enkelt som at man tar litt polywatch på og gnir ut med en ren fille? Det ser jo nesten for godt ut til å være sant, ihvertfall med de resultatbildene jeg ser på nettet.
Fikk klokken levert med riper i glasset, og tar ikke så mye på vei for det, men akkurat nå som klokken er ny skal ansvarlig urmaker få lov å fikse dette for meg
Finnes det større Speedmastere enn den originale, men som alikevel har samme verk, som den som er i de klassiske variantene? Og hvordan ligger disse eventuellt i pris?
OMEGA Watches: Speedmaster Moonwatch Co-Axial Chronograph 44.25 mm - Steel on steel - 311.30.44.50.01.002
Denne er litt større, 44,5mm mot den originales 22mm. Koster rundt 37k på urverket.no
Noen som vet lug width på denne forresten? Finner ikke svaret noe sted