Det er for mye etter bare 2 års bruk.Speedmastern har begynt å miste se 1 min per 1-2 dag i det siste. Er nå ca 2 år siden kjøp. Hvor mye er 'normalen' av tap per dag?
Hvis den er under 2 år bruker du garantien. Er den over 2 år bruker du reklamasjonsretten. Uansett skal du ikke betale noe.Urmakeren jeg kjøpte den hos er 1.5 time togtur unna der jeg bor. Hvor mye vil en urmaker ta for noe sånt?
Jeg skrev verset, du skrev refrenget. Nå må vi tipse Øystein Sunde; han kan lage visa.....Gjenkjennbar problematikk det der Løsningen er å aldri selge, men vent - plutselig er det noe som frister mer, speedyen er jo så lett omsettelig og samtidig så lett tilgjengelig... nei nå vil jeg ha den inn igjen - så har man det gående.
Det ligger en speedmaste ute for salg nå, som 71-72 modell, med orginal lenke, orginal skive, orginale visere og riktig bezel.Den har også step dial. Er det noen speedmaster kjennere som vet hva denne burde ligge på i pris? internasjonalt ligger de for 50-60+ , men jeg vet ikke om jeg bommer her ?