Er det bare meg, eller virker snoppen klokken 12 ekstra potent med oransje hode?
Neeeeeeeei! Klarer ikke se noe annet nå
Er det bare meg, eller virker snoppen klokken 12 ekstra potent med oransje hode?
Fett bilde Ser ut som om noen dabber som min sønn sa det så «kult»Gjesp. En moteklokke i mine øyne.
Ikke akkurat et fyrverkeri dette heller men klassiker av en grunn:
Vis vedlegg 101483
Muligens litt upresist av meg. Det jeg mener er at denne vil ha begrenset holdbarhet og ikke være tidløs på grunn av fargebruken. Litt sånn Omega’s LE ofte er. ST er jeg enig i er en meget bra (og sikkert tidløs) klokke.Vet ikke om jeg vil dra den så langt til å kalle det en moteklokke for det er det ikke på linje med gant/hublot/louis vuitton/michael kors osv. men en hypet klokke er det jo.
Ble jo "ryddet" for mange år siden i Omega AD. De måtte jo da føre minst 1 "dyrere " merke var et av kriteria...Stemmer det, de har ikke lengre agentur på Omega.
Stemmer det, de har ikke lengre agentur på Omega.
Vis vedlegg 103493 Har denne 145.022 - 69 Speedmaster’n med 220 bezel og original 1116 lenke. Full service ifjor, alle originale deler som er byttet følger med, pushere , krone og glass. Kun hatt en eier før meg, kjøpt i 1970. Har noen noe formening om verdi eller er interessert i denne?