Den store budgettråden!

LUM-TEC

Rart ingen nevner dem!? De går jo som en farsot på l4p forumet hvertfall. De har jo til og med fått laget opp en egen forumklokke!! ;)

feks:
http://www.kabtime.eu/?page=tovar&tovar=260
img_4568.jpg

eller:
http://www.kabtime.eu/?page=tovar&tovar=232
img_1604.jpg

Vostok... Ville ha med cushion case. Ble en smule skeptisk da jeg fjernet fjorten ark med det jeg bare kan gå ut fra var matteleksene til barna til han som sendte meg klokken, og fant denne:

photo7.jpg

Klokka så derimot OK ut, bortsett fra den berømte lenka, som faktisk er langt dårligere enn folk påstår.

photo8.jpg

Men på mesh syns jeg den så veldig sjarmerende old-school ut, spes med tanke på at den koster nøyaktig ingenting.

photo9.jpg

006-2.jpg

Klokkekontoen er tom ja.

Men surfing på E-bay er farlig...

Endte opp med å kjøpe denne slitne Seikoen, den er til og med Quartz:oops:

Billig moro iallefall, tenker på å bruke denne når jeg er på jobb. Får den vel om et par ukers tid, kan da komme med flere bilder, dersom det er interesse. Eller jeg kan la være :D

Jeg har helt glemt å poste i denne tråden. Jeg har hatt stor interesse for lavbudsjett-klokker i lang tid, min fascinasjon for hva som går an å få til for samme pris som et restaurantbesøk kjenner ingen grenser!

I og med at det har vært litt Vostok her fra før, begynner jeg med Scuba Dude, moddet med ny bezel + insert og Hirsch-rem:

IMG_4672.jpg

IMG_4675.jpg

IMG_4677.jpg

IMG_4678.jpg

IMG_4679.jpg

GetFile.aspx

Dette er mine øyne en av de peneste klokkene jeg vet om akkurat nå, er bare akkurat for dyr til at jeg klarer å plukke den opp som en budgetvariant. Patetisk nok, hadde det stått Omega på skiven hadde jeg eid den for 2 år siden :( Snakk om å være logo/brandhore....

Dette er mine øyne en av de peneste klokkene jeg vet om akkurat nå, er bare akkurat for dyr til at jeg klarer å plukke den opp som en budgetvariant. Patetisk nok, hadde det stått Omega på skiven hadde jeg eid den for 2 år siden Snakk om å være logo/brandhore....

Jeg synes du skal kjøre på Guybrush Threepwood! Den er virkelig flott! Jeg kan faktisk også godt like chrono utgaven av den. Og brun rem kler den særdeles godt;)

c006.414.16.051.00-1.jpg

170.jpg

Kjøpte akkurat en slik for $79 på eBay. Er jo en ren Lange 1-homage så særlig respekt har jeg ikke for den, men var akkurat rimelig nok til å klikke på bud-knappen. Slike rene homageklokker har en tendens til å få et par uker i samlingen før de forsvinner ut igjen, men vi får se :mrgreen:

170.jpg

Kjøpte akkurat en slik for $79 på eBay. Er jo en ren Lange 1-homage så særlig respekt har jeg ikke for den, men var akkurat rimelig nok til å klikke på bud-knappen. Slike rene homageklokker har en tendens til å få et par uker i samlingen før de forsvinner ut igjen, men vi får se :mrgreen:

Dekorert verk og greier :D
Du får kjøre en macroserie av denne slik at vi får sammenligne finishen med Moore sin :D

Dårlig med svar her..

Men er det noen som vet om en fin klokke med GMT, automatisk verk, til mellom 5 og 10k !?
Skal brukes på jobb da jeg må forholde meg til flere tidssoner, så en deskdiver hadde passet bra! :D