Hva synes folket om denne nyheten fra Steinhart?
TRITON 30 ATM Anniversary Edition - Limited Edition - Steinhart Watches
Synes denne er den hittil peneste klokken de i denne stilen og med 30atm og skråstilt krone er jo dette en finfin diver
Bumper denne tråden!
Ser på "affordables" forumet på WUS at Obris Morgan Pradata får mye kjærlighet...
Etter hva jeg forstår av interweben er dette en Hong Kong basert forretning med produksjon i Kina, og Pradata er deres siste modell.
Miyota 9015, og safirglass med AR coating for 300$ høres jo interessant ut dersom kvaliteten er ok.
... og så syntes jeg at den ser ganske tøff ut også...
Noen som har erfaring med produsenten eller modellen?
Bumper denne tråden!
Ser på "affordables" forumet på WUS at Obris Morgan Pradata får mye kjærlighet...
Etter hva jeg forstår av interweben er dette en Hong Kong basert forretning med produksjon i Kina, og Pradata er deres siste modell.
Miyota 9015, og safirglass med AR coating for 300$ høres jo interessant ut dersom kvaliteten er ok.
... og så syntes jeg at den ser ganske tøff ut også...
Noen som har erfaring med produsenten eller modellen?
Tissot har flere COSC sertifiserte kronometre i prisklasse +/- USD 1000.- Mye for pengene!
http://us.tissotshop.com/men.html?tissot_movement_type=124
USD 1.250.- for denne er faktisk imponerende, mener å huske å ha sett den på Gardermoen for ca NOK 7.700.- ?
Dette uret vant i 2012 konkurranse som det mest presise Sveitsiske kronometer!
Hodinkee har testet denne her:
http://www.hodinkee.com/blog/a-week-on-the-wrist-the-tissot-le-locle-chronometre
Tissot må vel være et av de merkene som gir mye valuta for pengene! Med på kjøpet får du også et merke som "ikke alle" har hørt om.
Gode klokker er det også. Jeg har tre, etter at jeg solgte Aerospace Titan.
Har hatt denne modellen et par ukers tid nå, og må si meg veldig fornøyd prisen tatt i betraktning. God kvalitet til en meget fin sum.
Skal se om jeg får lagt ut noen bilder og et par ord i galleritråden min innen noen dager
Ikke alle har hørt om Tissot? Må vel være blant de mest kjente merkene det....