Jon Henrik
Grunnlegger
Vinn en Kashiwa Sato x G-SHOCK DWE-5600KS-7!
Konkurranse: Vinn en Kashiwa Sato x G-SHOCK DWE-5600KS-7ER!
Delta i trekningen av en eksklusiv G-SHOCK!
www.tidssonen.no
Hei,
Har veldig sansen for disse klokkene som tåler masse juling og gjør jobben. Selv har jeg en GW-M5610-1ER som jeg i grunn er veldig godt fornøyd med, men reima irriterer litt. Den er ganske stiv, og litt langt mellom hullene. Jeg ser derfor etter noe tilsvarende den jeg har, men i komfort-utgaven
Finnes det noen gode alternativer?
Hei,
Har veldig sansen for disse klokkene som tåler masse juling og gjør jobben. Selv har jeg en GW-M5610-1ER som jeg i grunn er veldig godt fornøyd med, men reima irriterer litt. Den er ganske stiv, og litt langt mellom hullene. Jeg ser derfor etter noe tilsvarende den jeg har, men i komfort-utgaven
Finnes det noen gode alternativer?
Lekent! Jeg likte den
Ja, den er artig. Ikke sikkert den får så mye armtid, men morsom å ha i samlingen. Er kommet i en alder nå hvor jeg blir sentimental av ting fra ungdommenLekent! Jeg likte den
Klart! Rubiks til side, det er noe nostalgi over Casio også Kunne fort reist på diverse badeferier med den der på armen. Kidsa her hjemme kaller min grå for «legoklossen». Det gjør den bare ennå fetereJa, den er artig. Ikke sikkert den får så mye armtid, men morsom å ha i samlingen. Er kommet i en alder nå hvor jeg blir sentimental av ting fra ungdommen