Consigliere
Støttemedlem
- Medlem
- 7. mars 2014
Nydelig! Men kan noen fortelle dem at vi trenger en 38-40mm-versjon!?
+1
Nydelig! Men kan noen fortelle dem at vi trenger en 38-40mm-versjon!?
Plukka opp denne idag! Første eldre certina
Noen som kan gi meg en pekepinn på produksjons år på denne?Vis vedlegg 192096
Er det en Trionix er den sannsynlig fra førsten på 90 tallet
En får denne med blå skive og?
Bumper tråden med denne
En får denne med blå skive og?
(Sorry om det nevnes i video, ikkje tid til heile akkurat nå...)
Ok, så en hos Grøtteland i sommer. Så ut som blå skive. Så kul ut i monteret, men så ikke så lenge på den...Denne har mørkeblå skive. Men den er såpass mørk at den nærmest ser svart ut 90% av tiden.
Ok, så en hos Grøtteland i sommer. Så ut som blå skive. Så kul ut i monteret, men så ikke så lenge på den...
Bumper tråden med denne
Takk for fin review. Jeg har for tiden både den gamle (2018) og den nye og en ting jeg synes er en viktig (?) forbedring er beselens funksjon. Den gamle (med 60 klikk) synes jeg til tider var tung og tuklete å vri. Den nye med 120 klikk går mye lettere. Så eggkoking og pizzasteking går nå som en lek
En annen ting er at den nye klokka virker mindre. Jeg vet jo at de er like store, men jeg måtte ta en liten kontrollmåling.... Beselen er så vidt jeg kan se også like bred, men virker smalere pga at den er buet. I tillegg så tar den "hvite ringen" litt av skiva, slik at selve den sorte skiva som man ser er en mm eller to mindre. Alt i alt synes jeg den bærer mindre pga dette.
Vis vedlegg 208255
Ok. Takk for info.Ja, i et monter med lys – ute i sterkt sollys – vil nok det blå komme bedre frem. Men under "vanlige" lysforhold så er skiven så mørk mørk blå at den fort kan forveksles med svart.
Tok noen måneder, men fikk tlf i dag.
Nicely done!
Lansering: Certina DS Super PH500M Special Edition - TIDSSONEN
En fargesterk dykkerklokke med solide spesifikasjoner.www.tidssonen.no
Denne skulle hatt en full Omega SharkmeshTest, men annen farge må det nok bli.
Klumpete gummi er sommer og strand
Vis vedlegg 214120Vis vedlegg 214121
Hvor kan jeg få kjøpt tøyreim til noe slikt? Jeg er veldig glad i Nato-reim, men grunnet lengden på klokka er jeg litt bekymret for at en Nato vil kunne brekke/ødelegge en stift med hvordan den strammer. Derfor vil jeg gjerne ha todelt reim med hurtigbaretter! Forøvrig helst med interessante farger og mønster. Anbefalinger?