Ban
Støttemedlem
- Medlem
- 16. sep. 2013
Min første Longines ble en litt annen enn jeg hadde sett for meg
Sylfrekk den der. Helgull retro-diver til en pris som burde gjøre andre helgull ur flau. Grattis!
Ny Diver?
Dette er griselekkert!
En liten omtale av en Longines jeg syns treffer godt i en kategori preget av mange kjedelig klokker.
Tett på Longines 1832 Moon Phase
Tidløs, elegant, tilgjengelig – og med en god dose særpreg.www.tidssonen.no
Flott klokke! Men ville helst hatt den uten dato.Vis vedlegg 198986
Nytt fra Longines!
Lansering: Longines Spirit Collection (med live-bilder) - TIDSSONEN
En splitter ny kolleksjon inspirert av fortidens pionerånd. I disse krevende tider har flere aktører tråkket på bremsen, men hos Longines er det tilnærmet «business as usual». Det sveitsiske klokkemerket har ovenfor Tidssonen bekreftet et så og si uendret lanseringsløp for året, med flere...www.tidssonen.no
I mine øyne er det få klokker som matcher kvaliteten til HydroConquest i den prisklassen. Lettlest ur med solid urverk, vanntett til 300m og keramisk bezel.Jeg har sett en del på Tag Heuer Aquaracer & Longines Hydroconquest. Etter litt lesing rundt på nett ser jeg at Aquaracer’en får kritikk for ulike feiler og kort levetid. Det ser dermed ut til at Longines blir det mest aktuelle å kjøpe.
Jeg har forsøkt å finne litt info/erfaringer om Hydroconquest, men har ikke lykkes særlig. Hva er deres personlige mening om Longines? Kan det være en god investering eller bør jeg se på et annet merke? Planen er å kjøpe brukt, prisklassen er rundt 8k
I mine øyne er det få klokker som matcher kvaliteten til HydroConquest i den prisklassen. Lettlest ur med solid urverk, vanntett til 300m og keramisk bezel.
Jeg har sett en del på Tag Heuer Aquaracer & Longines Hydroconquest. Etter litt lesing rundt på nett ser jeg at Aquaracer’en får kritikk for ulike feiler og kort levetid. Det ser dermed ut til at Longines blir det mest aktuelle å kjøpe.
Jeg har forsøkt å finne litt info/erfaringer om Hydroconquest, men har ikke lykkes særlig. Hva er deres personlige mening om Longines? Kan det være en god investering eller bør jeg se på et annet merke? Planen er å kjøpe brukt, prisklassen er rundt 8k