Hvor fant du disse? Finner ikke noe på nettet rundt disse
Hvor fant du disse? Finner ikke noe på nettet rundt disse
Det ligger en Hydroconquest ute på marked nå, jeg synes 8500 er rimelig, hvis det er en diver du ser etter.Hei alle sammen, kan dere anbefale en rimelig Longines-klokke? Jeg har en middels stor hånd, så 42 mm burde være bra.
Tusen takk, du leste tankene mine. Ja, det er noe veldig likt, jeg er ikke ekspert på modellserien, ærlig talt. Seiltid - også takk så mye, det er flott. 37 mm vil fortsatt være litt for lite, jeg tror jeg målte noe lignendeDet ligger en Hydroconquest ute på marked nå, jeg synes 8500 er rimelig, hvis det er en diver du ser etter.
Da er de lansert. 38,5 mm, 29950 NOK.
Da er de lansert. 38,5 mm, 29950 NOK.
Vis vedlegg 339049
THE LONGINES MASTER COLLECTION Automatic, Stainless Steel, Salmon Dial, Strap Watch | Longines® NO
Discover the LONGINES MASTER COLLECTION L2.843.4.93.2 stainless steel watch for man combining timeless elegance and the watchmaking expertise of Longineswww.longines.com
Til info har jeg fått av min far at klokken er 18k gull og lenken er 14k eller 9k gull.Tenkte jeg skulle prøve å få litt informasjon her.
Har arvet en klokke av min far.
Han har kjøpt denne i Oslo på 60-tallet. Noen som kan gi litt informasjon, verdi eller andre nyttige tips.
Legger med noen bilder.