Denne er super kul, men har sett Zulu 39 til litt over 20k her på sonen i høst. Denne er ikke x3-prislapp-kul, etter min mening.Løp og kjøp.
Den blir til 60k etter nyttår
Men vi får nå se om du har rett, jeg håper du ikke har det.
Denne er super kul, men har sett Zulu 39 til litt over 20k her på sonen i høst. Denne er ikke x3-prislapp-kul, etter min mening.Løp og kjøp.
Den blir til 60k etter nyttår
Nei, det var ironisk ment.Denne er super kul, men har sett Zulu 39 til litt over 20k her på sonen i høst. Denne er ikke x3-prislapp-kul, etter min mening.
Men vi får nå se om du har rett, jeg håper du ikke har det.
Nei, det var ironisk ment.
Minner meg om Tudor black Bay pro, fin den.Okai, denne var spot on - hot! I titan, men til 50k Vis vedlegg 353771Vis vedlegg 353772
Longines som prøver å framstå som en Tudor? Da er vel originalene bedre i begge tilfeller.Okai, denne var spot on - hot! I titan, men til 50k Vis vedlegg 353771Vis vedlegg 353772
Har en VHP ref-nr L3.716.4.76.6.Noen med VHP her inne?
Takk, den finnes på hjemmesiden til longines og er nå også på forsiden.Søk opp Longines på Insta. Ligger info der.
Marco Odermatt Edition.
Det står 2042 på bildene 50K, begynner å bli friske priser.Takk, den finnes på hjemmesiden til longines og er nå også på forsiden.
CONQUEST MARCO ODERMATT Automatic, Stainless Steel And Ceramic Bezel, Sunray Blue Dial, Strap Watch | Longines NL
Discover the CONQUEST MARCO ODERMATT L3.835.4.91.2 stainless steel and ceramic bezel watch for man combining timeless elegance and the watchmaking expertise of Longineswww.longines.com
Ikke dum. Slankere enn kronografene i Spirit-serien, og uten dato. Her er mye riktig. Tipper de vil få en lengde på nærmere 50 mm, ingen skikkelig Longines uten et stort vingespenn. Liker best den med sort skive og den blå, begge med sølv underskiver.
Noen som har funnet produksjonstall? Håper ikke det er et såpass begrenset antall at man ikke får sett de i butikk i Norge...
Vis vedlegg 358337
Ja, prisgaloppen til Longines er rimelig drøy... Synd.Det står 2042 på bildene 50K, begynner å bli friske priser.
Sånn umiddelbart; veldig kul. Noe friskt priset for min del.
Longines feirer 70-årsjubileet for Conquest-kolleksjonen, og lanserer en ny modell inspirert av den historiske Conquest ref. 9028.
Annonsørinnhold: Møt Longines Conquest Heritage Central Power Reserve
70-årsjubileet til Longines Conquest feires med en unik modell med historisk arv.www.tidssonen.no
Veldig fine klokker! Liker det meste her. Men prisen har blitt for høy. Longines ligger nå der Omega gjorde for 10 år siden.
Longines feirer 70-årsjubileet for Conquest-kolleksjonen, og lanserer en ny modell inspirert av den historiske Conquest ref. 9028.
Annonsørinnhold: Møt Longines Conquest Heritage Central Power Reserve
70-årsjubileet til Longines Conquest feires med en unik modell med historisk arv.www.tidssonen.no