Har selv sittet og vært på nippet til å kjøp den nye polarenm og da hadde jeg også på meg min 16570 polar, så fikk ikke bedre utgangspunkt for sammenligning. Men valgte å ikke gjøre det, og er faktisk ganske fornøyd at jeg ikke gjorde det.
Grunnen er rett og slett noe med dimmensjonene, all over. Kassen blir "veldig stor" og særlig viserne synes jeg blir for tykke. Det følels litt håpløst å si akkurat dette, men for meg så blir den på en måte nesten litt vulgær? If that makes sense ...
Rent kvalitetsmessig så ligger den jo fint utenpå 16570, men har kommet til det stadiet (vi snakker ikke en evolusjon innen fornuft her
) at kvalitet og god-følelse ikke nødvendigvis går hånd i hånd. Har 116610LN og 1680, og gammelt spikerstål vinner hver gang. En digresjon, da dette jo er explorer-relatert, men basisen for mine emosjoner rundt dettei allefall. Men, når det er sagt så betyr det jo selvsagt en flying f@#% hva andre måtte mene
Og skal like å se de som mener at 216570 ikke er laaaangt bedre enn en 16570 rent kvalitetsmessig. Men, rasjonalitet er jo nærmest et fy-ord her inne,hehe.