Når vi snakker Explorer, tester ut en i 36mm. Er veldig overbevist. Men hvor mye forskjell er det til 214270? Blir den "bøs" ?
Flott reim @braza2013!
Men, hvis den lukter ku så skal du returnere den med en gang.
Shell Cordovan er nemmelig laget av hest. Hesterumpe
Kan ta ansvar, jeg, @braza2013, i form av min nylig innkjøpte 114270. Henholdsvis på lenken sin og på @Olando-rem. Du fikk rett da du sa «Rolex vinner til slutt» da jeg strittet i mot. Det er 9 måneder siden, så til slutt kom forbausende fort. Kjøpte den for ca. en måned siden, fordi jeg snart fyller rundt år og absolutt fortjener en fin presang. At jeg skulle like den så godt hadde jeg ikke forestilt meg. Har brukt den eksklusivt siden innkjøp og begriper ikke lenger hva jeg skal med alle disse andre klokkene. Usmakelig store er de blitt også. Går det over? Hvis ikke må jeg veksle dem inn i vintage.Siste innlegg 19. september? Her må Explorer-eiere ta ansvar før dette blir "Den lille Explorer-tråden".
Kan ta ansvar, jeg, @braza2013, i form av min nylig innkjøpte 114270.
Går det over?
Hvor mye må man ut med for Explorer I egentlig? Ny/brukt? Har tenkt på Speedy lenge, men Explorer er jo veldig fin den óg. Får vel neppe Explorer for mindre enn Speedy
Hvor mye må man ut med for Explorer I egentlig? Ny/brukt?
Ny: 47.850 -> http://www.tidssonen.no/forum/showthread.php?t=24075&p=361487&viewfull=1#post361487
Brukt: 214270 ca. 35K. 114270 ca. 25K
Tenker 25k for en 114270 eller 14270 blir litt minste laget. Muligens en uten boks og papirer