Du behöver absolut inte vara orolig att en trycktestad 14270 med service inte håller mått och klar för action. Klart att om man vill gå in på djupet om caliber 3000 urverket så klart att nästa generationer 3130/3132 är mer solida på pappret. Sedan hur klockan du länkar till är ok eller inte har jag ingen mening om dock har jag läst att igenom åren att säljaren skall vara ok. Har svårt och tro han säljer den utan att trycktesta klockan, men enklast är att fråga.Hei. Jeg lurer på hva dere tenker om kjøp av en eldre Explorer 14270 36mm? Alle råd og spørsmål tas i mot med takk Det er viktig for meg at klokken kan brukes hverdag. For eksempel så ser jeg at selger ikke nevner noe om 10 ATM? 1996 er jo en stund siden, vil det by på utfordringer med tanke på robusthet?
https://www.chrono24.no/rolex/explorer-1-14270-black-dial-t25-with-mint-condition--id6834311.htm
Anders
Du behöver absolut inte vara orolig att en trycktestad 14270 med service inte håller mått och klar för action. Klart att om man vill gå in på djupet om caliber 3000 urverket så klart att nästa generationer 3130/3132 är mer solida på pappret. Sedan hur klockan du länkar till är ok eller inte har jag ingen mening om dock har jag läst att igenom åren att säljaren skall vara ok. Har svårt och tro han säljer den utan att trycktesta klockan, men enklast är att fråga.
Inga problem jag är själv sugen på en 114270Takk for at du tar deg tiden Ja du har nok rett i det, jeg er ikke veldig godt kunnskap om de ulke urverkene i de ulike modellene. Nå har jeg noe å tenke på.
Fornøyd? Kunne den vært din ene? Lever du fint uten dato? Savner du lume i tallene?
Den ble byttet i PAM312. PAM312 forsvant også.Fornøyd? Kunne den vært din ene? Lever du fint uten dato? Savner du lume i tallene?