- Medlem
- 18. feb. 2015
Snakket Jørgensen i Tromsø for ca. 1 mnd siden og da var det mange mnd venteliste på Explorer 1 39mm.Hupp. Har lenge tenkt at Sub er det jeg antagelig har mest lyst på til 40-års dagen senere i år, men finner at jeg mer og mer trekkes mot Explorer I (39mm). Er det lange ventelister også på denne?
Saastad i Porsgrunn hadde en inne for et par uker siden. Prøvde den på hånda men ble for liten for mine lanker.Snakket Jørgensen i Tromsø for ca. 1 mnd siden og da var det mange mnd venteliste på Explorer 1 39mm.
Hupp. Har lenge tenkt at Sub er det jeg antagelig har mest lyst på til 40-års dagen senere i år, men finner at jeg mer og mer trekkes mot Explorer I (39mm). Er det lange ventelister også på denne?
Noen som aner om det er noen urmaker på Østlandet som har Explorer 39mm inne? Eller tilogmed et hyggelig medlem som kan tenke seg å ta en klokkekaffe en dag i Oslo sentrum Jeg tror dette er 40-års-presangen min men kan jo ikke være sikker før jeg faktisk har prøvd den på lanken. Det nærmeste jeg kom i oslo var å kjenne på Oyster Perpetual, den er jo i samme nabolag iallfall...