Feil tråd?Spencer Klein wristcheck med en 168000:
Barton rem er ikke curved end, har du et bilde?
Fordelen med silikon fra Barton er (foruten bærekomfort ) pinbuckle at en slipper oysterlock.
Ulempen er at Barton sine silikonremmer er søppel.. Har hatt et par-tre stykker og etter relativt kort bruk har de røket én etter én.
Ulempen er at Barton sine silikonremmer er søppel.. Har hatt et par-tre stykker og etter relativt kort bruk har de røket én etter én.
Mine har stort sett gått i stykker rundt springbar, altså så de revner og springbar kommer gjennom remma. Den ene knakk også rett av midt på remma.
Vet ikke hvorfor du tenker Everest og RubberB er tullete? De er ekstremt bra etter min mening, men koster penger ja.
Nå kan det jo for øvrig hende at @Blodstrupmoen ikke liker utseendet på RubberB/Everest, men med en klokke til 150-ish tusen, vil jeg jo ta til ordet for at en rem til 2% av klokkeprisen kanskje er vel verdt pengene?
"Elite"-remmene deres ja @akr..
Og du/andre må selvsagt gjerne være uenig Prisen tatt i betraktning kunne jeg sikkert også moderert meg til å si at de er helt OK, men sett bort fra det mener jeg de rett og slett er "svært dårlige".
I mine øyne er det uansett uaktuelt å anbefale de når de ryker etter 1/2 års normal bruk - og kun flaks gjør at det skjer når klokka ikke faller langt/i vann/i flisene.