Oddemann
Støttemedlem
Expl2 burde Rolex fronte meir som ei "toolwatch" IMO. Og dermed ikkje kun ei lenkeklokke. Synes den detter litt mellom to stoler nå som den og skal vere en slags "finklokke"?
Men all klatring foregår med lenke? Eg er ingen klatrer, men ville valgt reim/Nato e.l.Men synes du Rolex brander Exp2 som finklokke? Slik har aldri jeg tolket det.
Alt av annonser, videosnutter etc som jeg husker å ha sett med Exp2 er grotter, fjell, klatring og lignende.
Jeg kikket på Rolex.com nå, og alt der er bilder og video i de kategoriene.
Exp 1 og 2 er vel de klokker jeg synes Rolex virkelig markedsfører som toolwatched
Men synes du Rolex brander Exp2 som finklokke? Slik har aldri jeg tolket det.
Alt av annonser, videosnutter etc som jeg husker å ha sett med Exp2 er grotter, fjell, klatring og lignende.
Jeg kikket på Rolex.com nå, og alt der er bilder og video i de kategoriene.
Exp 1 og 2 er vel de klokker jeg synes Rolex virkelig markedsfører som toolwatched
Ja for reklame lyger aldri
Eg trur eg mykje godt kan garantere at dei som faktisk bruker klokkene til slikt ikkje bruker lenka . Sånn sett er det litt synd at Rolex ikkje benytta fjoråret på å lansere den med fleire reimopsjoner m.m som den toolwatchen den kan være , og til dels er . (Om en bytter reima )
En kan jo sende ei melding til kagge å spør om korfor han bytta ut lenka på sin Explorer ?
Den definisjonen av finklokke og toolwatch har aldri jeg hørt om eller lest. Men det betyr jo ikke at du kan se på det slikt selvfølgeligMen all klatring foregår med lenke? Eg er ingen klatrer, men ville valgt reim/Nato e.l.
Lenke=finklokke imo.
Toolwatch = strap.
Disse to beholdt i alle fall lenken på over polhavet i 2000.Ja for reklame lyger aldri
Eg trur eg mykje godt kan garantere at dei som faktisk bruker klokkene til slikt ikkje bruker lenka . Sånn sett er det litt synd at Rolex ikkje benytta fjoråret på å lansere den med fleire reimopsjoner m.m som den toolwatchen den kan være , og til dels er . (Om en bytter reima )
En kan jo sende ei melding til kagge å spør om korfor han bytta ut lenka på sin Explorer ?