Jekyll har jo også et ganske habilt utvalg .
Jekyll har jo også et ganske habilt utvalg .
Javel. Var du der i kveld?
Hva mener folket her om Johnie Walker Blue Label? Drakk den for noen uker siden og jeg synes den var helt fantastisk på smak. Spørsmålet er: Er den verdt de 1400 kr polet skal ha for den?
Siden du synes den er helt fantastisk er den vel verdt det.
Smakte den selv for et par år siden og for meg var den himelsk god. Det gjelder å løsrive seg litt fra dette singelmalt-snobberiet som regjerer hvor blend-whiskeyen blir sett på som mindreverdig. Følg din egen gane. Skal jeg bruke 1400 kroner på en flaske tror jeg faktisk jeg hadde kjøpt Blue Label jeg også.
Selv ble jeg litt skuffet over Highland Park 18. Kanskje jeg hadde forventet meg litt mer av en øy-whiskey. En meget god sak for all del, men kanskje litt for snill eller nøytral på smak etter min mening.
Jeg har en flaske ballantines 30yo som leverer direkte knockout på mange "finere" SM's.
ojojoj, kjenner det kiler på tungen. Artig historie! Jeg ser for meg den sakrale stemningen den dagen du lepjer i deg siste centiliteren med et langt "ahhhhhh"
Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en decanter/karaffel, gjerne et sett med tilhørende whiskey-glass? Finner mye på ebay/amazon, men usikker på om jeg vil ha sendt såpass skjøre saker over hele verden.