Takk for gratulasjonene fra dere siste også!
Kan jo oppsumere litt etter ca. en måned på armen.
Var i utgangspunktet litt redd for at det kanksje ble litt mye med tre østerskasser i klokkeboksen. Det var flere som påpekte det før jeg kjøpte, men jeg lot meg ikke stagge siden pepsi GMT lenge har vært en grail. Hadde også en medasylant på telefonen som man nesten skulle tro fikk provisjon av selger.
Spøk tilside. Da det dukket opp et strøkent eksemplar av klokken fra en skikkelig Good Guy var jeg egentlig solgt, selv om jeg innbilte meg selv at jeg skulle avstå da jeg først så annonsen.
Julegratialet var jo ikke engang på konto, fikk heldigvis klokken i posten asap med litt betalingsutsettelse.
Hva angår armtid så ligger den definitivt på topp. Eneste som ikke lever opp til forventningene er den støkne bezelringen, jeg er jo en vintage nørd. Skal etterhvert kjøpe en slitt en på bukta, eller så kjøper jeg en ny en og slenger den i oppvaskmaskinen for litt instant patina. Klokken er så godt som nyservet og holder meget tiden godt.
Kommer jeg til å beholde den? Ja.. Kommer jeg til å selge noen av de andre klokkene mine? Kanskje, men det blir ingen av østerskassene.
Føler at jeg med kjøpet fikk staket ut kursen videre i klokkesamlingen; østers er et afrodisium.