Denne er det mange som ikke liker.

Har veldig sansen for Grand Seiko, og du besitter nå to fantastiske eksemplar.

Gratulerer så mye! :D
 
Jeg er ikke en av de... Denne liker jeg veldig godt! :D Synes de store pusherne er veldig kule og gjør klokka meget tøff !

Gratulerer så mye med to flotte eksemplarer av Grand Seiko!
 
Nice duo det der! :eek:

Gratulerer så mye! :D

thx m8

Gratulerer med 2x topp Seiko!:)

ty

Like eller mislike. Det blir ett fett så lenge du liker den.

Gratulerer så mye med to flotte ur.

PS: Jeg liker den, altså.

Takk takk Minuteman, du har helt rett og jeg er 1000 promille enig med deg. Det er hva en selv liker og trives med på armen som er den avgjørende og viktigste preferansen.


Nice:)
Grattis med 2*GS!!

1k thx

Grattis, den første likte jeg godt! Jeg har også tenkt tanken på GS, men er skeptisk med tanke på service? Hva gjør man med klokken den dagen den trenger stell, er det noen på berget som kan/har lov til å jobbe på disse eller må de til utlandet?

De må vel til Japan om det er en omstendig service, tror det er det beste uansett. Har lest på nett om folk som har sendt inn Seiko Ananta i USA og vært dels veldig missfornøyde. De som har sendt GS til Japan har vært veldig fornøyde og fått klokken raskt til bake fra service, i enkelte tillfeller i løpet av 2 uker. Så da er det et valg melom å sende de via norsk Seiko forhandler og evt. Optura som er grosist i Norge, eller sende selv og fylle ut pro forma skjema.

Sleng meg hit og dit.... Den siste der er temmelig nær min Grail Seiko!!

Hahaha, Grail Seiko, hadde vi vært på Nytt på nytt så hadde det plinget i glasset.

Gratulerer med (enda et par) flotte GSer! Og Spring Drive er kunst! Min har et avvik på 2,5 sekunder - den siste måneden.

Todda

Takk min god gode herre, det er lett å bli veldig glad i Sprin Drive sin fantastiske nøyaktighet.

Gratulerer, to flotte ur dette! Virkelig fin skive på den siste der.

Tusen takk, er veldig positivt overaskett over hvor fin den er.

Gratulerer med to flotte klokker!

Takk så meget.
 
Con gratulatore med 2 Grand's

Gratulerer med to nydelige GSer!

Grattis, flotte klokker begge to!

Wow! Top notch! Gratulerer til deg og søs :)

Ikke dumt, flotte klokker. Gratulerer!

Grattis til begge med 2 flotte japanere!

Gratulerer så mye med 2xGS og bursdag til søster :)

Gratulerer med to lekre GS!

Lekre, begge to! Gratulerer :D

Gratulerer med to vakre ur !
Hvor kjøpes disse GS`ene?

Tusen takk for alle gratulasjonene:D

Jeg har handlet to av en amerikansk samlerer, igjenom Seiyajapan, på Tidssonens kjøp og salg og den siste her er kjøpt brukt på E-bay. Vær oppmersom på at Seiyajapan ofte har bedre pris på nytt en det du kan finne på e-bay. Eller så har vel Optura noen norske priser på nett.
 
Gjennomført! Grattis
Du begynner vel å få en svært habil samling med japanere nå?!

Tack så mycket, ja har en hel invasjonsstyrke med japanere klar til action.

Knallfine begge to:) Gratulerer:)

Gratulerer med 2 tøffe GS!

Har veldig sansen for Grand Seiko, og du besitter nå to fantastiske eksemplar.

Gratulerer så mye! :D

Rått!! Gratulerer med 2 flotte GS!!:)

1000 takk mine kjære medasylanter.

Jeg er ikke en av de... Denne liker jeg veldig godt! :D Synes de store pusherne er veldig kule og gjør klokka meget tøff !

Gratulerer så mye med to flotte eksemplarer av Grand Seiko!

Det er just presis det jeg og syns :D Skjønner jo at noen reagerer litt mer negativt på størrelsen dog, men smaken er som ...

Gratulerer så mye med to flotte klokker:)!

Fantastiske klokker begge to, gratulerer!



Tusen takk, Jostein, Auto Winder, seg og Hansaeng. :)
 
Å, heisann. Dette var helt rått, spør du meg. Grattis! Vil gjerne se flere bilder!

Gratulerer med begge !

What´s not to like!!! Begge to er Uber kule, og ser veldig gjerne flere bilder av disse:D Grattis!

Gratulerer så mye. Jeg synes den første var sub zero cool, og den andre var ikke dum den heller. :)

Gratulerer med 2xGS :)

Mange takk for alle hyggelige gratulasjoner, mine flotte medasylanter, det er hyggelig at dere liker gjenstandene jeg har avbildet. Ønsket om flere bilder tar jeg veldig seriøst og tror jeg kan få noe tid til fotografering iløpet av de tre første dagene i den kommende uke.
 
Gratulerer med to råflotte Grand Seikoer! Synes den chronoen er skikkelig kul jeg, veldig spesiell, men det er noe artig og "quirky" over utseende jeg likte veldig godt. :)
 
Redigert: