Omega Speedmaster 3570 med Mitsukoshi-skive. En limited edition fra 2003 som ble produsert i 300 eks og solgt kun fra Mitsukoshis butikker i Japan. Nydelig!
Omega Speedmaster 3570 med Mitsukoshi-skive. En limited edition fra 2003 som ble produsert i 300 eks og solgt kun fra Mitsukoshis butikker i Japan. Nydelig!
Nyyyydelig! Får de gode Paul Newman vibbene av denne her...
Omega Speedmaster Mitsukoshi ‘Domino Dial’ Project | Heuerville
Ser her at det er relativt lett å "bygge om" en orginal speedy til en Mitsukoshi-speedy. Franken eller "homage"? ser at de nederste bildene i saken er av en ombygd speedy
Ser her at det er relativt lett å "bygge om" en orginal speedy til en Mitsukoshi-speedy. Franken eller "homage"? ser at de nederste bildene i saken er av en ombygd speedy
Omega Speedmaster Mitsukoshi ‘Domino Dial’ Project | Heuerville
Ja, det var noe jeg noterte meg når jeg jaktet en Speedy Panda. Så da ble det en Apollo XI 35th Anniversary i stedet:
Må ærlig innrømme jeg faktisk foretrekker din aninversary-edition @SpaceCowboy . Er kanskje ikke verdens største detalj, men den ene linjen med rød tekst gir skiven mye mer ”liv” i mine øyne.