Bassengklokken 2013:cool:
Nessuno79 Støttemedlem Medlem 6. mars 2011 Innlegg 3.265 Sted Asker 12. mai 2013 #62 Heftig JLC det der, grattis
KMK9000 Medlem 11. mai 2012 Innlegg 1.038 Sted Drammen 13. mai 2013 #63 PEBE skrev: Den er dritfet!!! Grattis Klikk for å utvide... Tore skrev: Blir ikke tøffere enn det her. Gratulerer! Klikk for å utvide... s2bu skrev: Hiver meg her jeg, denne er dødsrå! Gratulerer Klikk for å utvide... iveland skrev: Grattis med steintøff beater Må prøve en sånn på neste gang jeg er i storstaden. Klikk for å utvide... jeprex skrev: Dem der er ikke dum grattis! Klikk for å utvide... Timebandit skrev: Gratulerer med klokke det lukter svidd av. Tøffest i klassen. Klikk for å utvide... topale skrev: Gratulerer! Jeg prøvde en slik på hånden hos Tidemann tidligere i vinter, og fy for en klokke! I tillegg har den et fantastisk patent på kroneløsningen. Tidemann sa at han ALDRI har fått inn noen klokker med feil på den type krone. Det lover jo bra Klikk for å utvide... csabko skrev: Grattis! Rålekker! JlC er bare herlig. Har brukt min de siste to ukene. Klikk for å utvide... ChristianN skrev: Var fristet av denne selv, er en utrolig tøff og "badass" klokke. Gratulerer så mye! Klikk for å utvide... Moore skrev: Grattis med en rugg av en JLC! Ser virkelig bra ut! Klikk for å utvide... cosmo_dud skrev: Gratulerer med flott JLC! Klikk for å utvide... Polly skrev: Bassengklokken 2013 Klikk for å utvide... FnuSnu99 skrev: Heftig JLC det der, grattis Klikk for å utvide... Takker for alle tilbakemeldinger
PEBE skrev: Den er dritfet!!! Grattis Klikk for å utvide... Tore skrev: Blir ikke tøffere enn det her. Gratulerer! Klikk for å utvide... s2bu skrev: Hiver meg her jeg, denne er dødsrå! Gratulerer Klikk for å utvide... iveland skrev: Grattis med steintøff beater Må prøve en sånn på neste gang jeg er i storstaden. Klikk for å utvide... jeprex skrev: Dem der er ikke dum grattis! Klikk for å utvide... Timebandit skrev: Gratulerer med klokke det lukter svidd av. Tøffest i klassen. Klikk for å utvide... topale skrev: Gratulerer! Jeg prøvde en slik på hånden hos Tidemann tidligere i vinter, og fy for en klokke! I tillegg har den et fantastisk patent på kroneløsningen. Tidemann sa at han ALDRI har fått inn noen klokker med feil på den type krone. Det lover jo bra Klikk for å utvide... csabko skrev: Grattis! Rålekker! JlC er bare herlig. Har brukt min de siste to ukene. Klikk for å utvide... ChristianN skrev: Var fristet av denne selv, er en utrolig tøff og "badass" klokke. Gratulerer så mye! Klikk for å utvide... Moore skrev: Grattis med en rugg av en JLC! Ser virkelig bra ut! Klikk for å utvide... cosmo_dud skrev: Gratulerer med flott JLC! Klikk for å utvide... Polly skrev: Bassengklokken 2013 Klikk for å utvide... FnuSnu99 skrev: Heftig JLC det der, grattis Klikk for å utvide... Takker for alle tilbakemeldinger