Hvalrossen
Støttemedlem
Det tror jeg og.Det var en fin måte å markere avslutningen på.
Hva skriver du om og når skal du disputere?
Jeg husker jeg leste den reportasjen, Dornblüth & Sohn er en av mine favoritter. Jeg gleder meg til å følge din prosess med å få en laget din egen versjon av de flotte urene.
Takk for detwow!
Aldri sjekket Dornbluth tidligere men jeg ser nå at det er noe jeg må gjøre. Takk for deling, ser frem til å følge videre. Tror den klokken blir helt rå slik du beskriver valg av materialer.
Takk. Ja, trives enda godt med den selv om jeg er litt utålmodig (tenker jo allerede på neste, som kanskje blir før). Teller ned, 10-11mnd igjen....Dette blir bra! Og ventetiden er ofte den beste (?)
Gravering hvor? På balansen eller på 3/4-platen? Jeg er kjempe fan av gravering på balansen, men ikke så fan av gravering på platen. Men kult med litt dekorasjoner som er vist herHva tenkes det om gravering? Tror jeg har bestemt meg for å kun en liten illustrasjon (som på bildet), men åpen for innspill.
Vis vedlegg 295099
Det blir på platen, som nederst til høyre. Får høre med de om hva de syntes.Gravering hvor? På balansen eller på 3/4-platen? Jeg er kjempe fan av gravering på balansen, men ikke så fan av gravering på platen. Men kult med litt dekorasjoner som er vist her