78500,- :) Vi andre får håpe bruktprisen faller som en sten...;)
Solli Støttemedlem Medlem 23. juni 2010 Innlegg 2.059 Sted Oslo 21. feb. 2011 #41 rousp skrev: 78500,- Klikk for å utvide... Vi andre får håpe bruktprisen faller som en sten...
rousp Medlem 8. mars 2010 Innlegg 3.475 Sted Over fjorden 21. feb. 2011 #42 Blar du gjennom tråden og teller antall som er interresert i klokken tror jeg du vil konkludere med at det er lite trolig
Blar du gjennom tråden og teller antall som er interresert i klokken tror jeg du vil konkludere med at det er lite trolig
J jayeff Guest 21. feb. 2011 #43 Solli skrev: Vi andre får håpe bruktprisen faller som en sten... Klikk for å utvide... rousp skrev: Blar du gjennom tråden og teller antall som er interresert i klokken tror jeg du vil konkludere med at det er lite trolig Klikk for å utvide... Vel, jeg tror det er mange av dem som håper at bruktprisen faller som en sten
Solli skrev: Vi andre får håpe bruktprisen faller som en sten... Klikk for å utvide... rousp skrev: Blar du gjennom tråden og teller antall som er interresert i klokken tror jeg du vil konkludere med at det er lite trolig Klikk for å utvide... Vel, jeg tror det er mange av dem som håper at bruktprisen faller som en sten