wharfinger skrev:Sinn på Maratac Zulu i varmen.
Hei Rune,
For en kul Sinn! er det den nye modellen?(757...?)
Syns det er en fin tykkelse på denne modellen Sinn
Hvis man leser anmeldelser er det bare godord om merket.
Vh
J.Cat
J.CAT skrev:wharfinger skrev:Sinn på Maratac Zulu i varmen.
Hei Rune,
For en kul Sinn! er det den nye modellen?(757...?)
Syns det er en fin tykkelse på denne modellen Sinn
Hvis man leser anmeldelser er det bare godord om merket.
Vh
J.Cat
wharfinger skrev:Mange mener at 756 er for tykk iforhold til diameteren og liker derfor 757 bedre. Personlig synes jeg 757 med dykkerring blir litt for masete og for mye toolwatch.
Fint med flere medlemmer på forumet. Flott Aquatimer, et av de mest elegante dykkerurene som finnes. I det hele tatt er det svært mange interessante klokker i denne tråden.GordonGekko skrev:Mitt første innlegg
Velkommen Gekko! , Flott IWCGordonGekko skrev:Mitt første innlegg
wharfinger skrev:Sinn på Maratac Zulu i varmen.
God helg!
Rune
Anders skrev:wharfinger skrev:Mange mener at 756 er for tykk iforhold til diameteren og liker derfor 757 bedre. Personlig synes jeg 757 med dykkerring blir litt for masete og for mye toolwatch.
756en , helt klart! Et flott ur, kunne godt tenkt meg det selv. Men det blir nok en 3717 som Brio før den tid
God helg, folkens!
time skrev:Utrolig stillig! Har ikke sett mange Sinn her. Din Sinn er Sinnsykt stillig, spes. med fysikk-kladden din i bakgrunn... Termisk fysikk? 8)
My friday watch: The LV!
Fortsatt fin helg.
wharfinger skrev:Anders skrev:wharfinger skrev:Mange mener at 756 er for tykk iforhold til diameteren og liker derfor 757 bedre. Personlig synes jeg 757 med dykkerring blir litt for masete og for mye toolwatch.
756en , helt klart! Et flott ur, kunne godt tenkt meg det selv. Men det blir nok en 3717 som Brio før den tid
God helg, folkens!
Skjønner deg godt Anders. IWC'en til Brio er i en klasse for seg selv når det gjelder pilotchrono. Dessverre også i en for høy prisklasse for meg :?
time skrev:Utrolig stillig! Har ikke sett mange Sinn her. Din Sinn er Sinnsykt stillig, spes. med fysikk-kladden din i bakgrunn... Termisk fysikk? 8)
My friday watch: The LV!
Fortsatt fin helg.
Takk for hyggelig kommentar. Termisk fysikk stemmer bra, varmekapasiteter og forbrenningsvarme. Har en jobb hvor jeg stadig må fram med blyant og kalkulator. Flott "Lunette Verde" du har.
Rune
time skrev:Takk. Din Sinn er stillig. Hvor får man kjøpt Sinn i Norge? Kjøpt din i Norge?