Jeg hører du sier det, og tar gjerne en drøs over en kaffe hvor du kan overbevise meg om detteTakk for det. Nå er vel ikke denne din favoritt, men den ser faktisk ganske anderledes ut enn på mange bilder på interweben.
Jeg hører du sier det, og tar gjerne en drøs over en kaffe hvor du kan overbevise meg om detteTakk for det. Nå er vel ikke denne din favoritt, men den ser faktisk ganske anderledes ut enn på mange bilder på interweben.
Takk.Gratulerer så mye med en nydelig SubC!
Takker - sikkert en overhengende fare for at gresset holder seg grønt gjennom hele vinteren her på Sør-Vestlandet.Gratulerer! Får håpe gresset holder seg grønt en god stund til da
Takker.Grattis med den fineste moderne Submariner
Ha, ha - takk for det. Jeg får bruke den de dagene jeg må være firkanta i jobbdiskusjoner...Gratulerer med en av Rolex' fineste
Godt å se at du har tatt til fornuften, seks-sifret grønt er skjønt
Grattis
Gratulerer
Gratulerer med meget flott Rolex
Denne står høyt på min liste.
Utmerket valg! Blir ikke stort mer riktig enn dette
Vakkert, gratulerer.
Takker. Overraskende hvor varierende den er i ulike lys / vinkler.Endelig blir det fullgrønt hos deg. Gratulerer.
Den som venter på noe godt...osv.Gudjhelpe meg denne er pen! For min del, bare 5-6 mnd igjen...
Takke for det. Ja, selv om den er kun en uke gammel så har den in spirit ikke forlatt håndleddet. Tror den forblir der en god stund til.Gratulerer, dette er Sommerklokka nummer 1