Det kom en pakke i kveld

Var på tide en av disse fant veien til forumet :) har siklet mye på de modellene på TZ. Gratulerer så mye med en utrolig kul klokke!

Ser meg nødt til å logge meg på en skitdårlig satelitt-tilkobling for å føye meg i rekken av gratulanter.:D

Den var überfet.
Bare den er jo god nok grunn til å ta en ny GTG i Stavanger snart.:mrgreen:

Om noen skulle være interessert så ligger det en alarm versjon til salgs på vintageure.dk

Wow, den er/var rett og slett sinnsykt lekker. Har sikler på denne selv i Gøteborg, men hadde ikke det som skulle til hverken av baller eller spenn den gang...:D

Sinnsykt misunnelig...;)

..men at alarm-versjonen er for stor...?? den ser jeg ikke helt. 44 er perfekt da...

Kos deg med et fantastisk ur

Gratulerer!!
Dette er etter min mening kanskje verdens kuleste diver!
Fantastisk bra!

Uten å utdype det i din tråd

vil jeg bare si at det ypperste innen kvalitetsur jeg har opplevd er JLC. En masse gratulasjoner. PS! Pass deg for å komme for nær limpit`s når du skal fjerne disse, de kan skade verket :)

Gratulerer. Fantastisk flott diver. Denne har jeg sett på lenge og er enig med deg i at alarm versjonen blir for stor og jeg liker heller ikke 2 kroner på klokka. Denne er imidlertid helt perfekt. ........og så er det en JLC :D

Takker for gratulasjonene. Har ventet lenge på denne, så det var stort å få denne i hus.

Etter et par dager i bruk har jeg noen kommentarer.
Blir mer og mer sikker på at dette er riktig størrelse. Sammenlignet med min SubC er det nesten hipp som happ, og det passer meg bra. Høyden på 14mm er veldig greit når man skal ha den innenfor et jakkeerme.
Lenken er en drøm ! Den har mykheten til en gummirem kombinert med heften til en stållenke. Er kanskje noe bekymret for at den skal bli full av riper i gummien, menmen.
Jeg hadde kanskje en liten frykt for at kronen skulle se litt rar ut der den stikker ut, og potensielt ukomfortabel. Det var ikkeno problem.
Glasset har en ørliten dome som var en hyggelig overraskelse. Bezelen i matt keramikk er helt topp, og den er ikke slakk i vridningen som noen har gitt tilbakemeldinger om.
Lumen er også helt suveren med en herlig Chromalite-lignende farge.

Så litt ris: skulle ønske denne hadde viserne fra alarmversjonen. Det hadde gjort underverker for lesbarheten. Men man kan vel ikke få alt heller :cool:

Vanvittig kul klokke! :D Har sett mye på disse diverne til Jaeger, rett og slett tøffe toolwatches. Hva ligger disse på i pris?

Jeg hører gjerne litt mer om dette uret. Jeg er enig i at de kunne ha beholdt de noe tykkere viserne fra alarm-versjonen, men hvordan er lesbarheten på denne klokka? Et annet spørsmål er lenken. Den kommer jo også med gummirem, har du forsøkt den? Hva er lugstørrelsen? Tipper den også ser bra ut med sort skinnrem. Hvor kjøpte du den? Mange spørsmål, men som du forstår er jeg veldig nære "Buy"knappen;)