Det ryktes en ny Tudor lansering denne uken!

Kohe321

Støttemedlem
Medlem
19. okt. 2011
Innlegg
5.367
Leser på WUS og TRF flere rykter om at Tudor denne uken skal lansere en ny modell som ikke kom med på årets Baselmesse. Autoriserte forhandlere skal ha fått beskjed fra Tudor om at den nye modellen skal tilhøre Heritage serien og være klar for salg allerede denne uken (i USA). Etter hva jeg leser så tror de fleste at dette blir en Black Bay med sort bezel og en skive med varme/gylne markører. Kanskje en spinoff av den limiterte Black Bay "one watch" som ble lansert for en stund tilbake? Det gir jo bare mening at de etterhvert kommer med en sort Black Bay også.

Link til den opprinnelige tråden på TRF:

http://www.rolexforums.com/showthread.php?t=437267

Blir interessant å se om dette stemmer!

Monochrome-watches laget en photoshop av hvordan en sort BB ville se ut før årets Baselmesse:

Black-Bay-2.jpg




Til informasjon, her er et bilde av Black Bay "one watch" som ble lansert tidligere i år:

tudor_black_bay_one_02.jpg
 
Redigert:
Ja ser de har countdown til 15. oktober på sin Instagram.
Er vel "gitt" at det blir en black black bay?
Håper på snowflake og kvitt heller enn gull/gilt - men da spiser den kanskje av BB Blue og Pelagos sine "design"/markedssegment.
 
Black Bay with the dial and hands from the red one. Black insert with a red triangle, with end links, same ETA. Just a new color. Looks really cool IRL, tried it last week at Watchout
 
Det vitker som at det er en konsensus på flere fora når det gjelder designet som kommer i sin helhet.

Usikkerhetsmomentene er imidlertid disse:

- hvorvidt bezel insert vil ha minuttmarkeringer de 15 første minuttene som påden røde og blå BB - eller ingen, slik som One Watch
- hvorvidt lenka vil ha løse endeledd
- hvorvidt Tudor vil repetere "tabben" med å ha hvit lume dot på bezel insert når skive og visere ikke er det (ref. BB Red)

Selv håper jeg begge disse usikkerhetene tikke rinn, og at de beholder den røde krontubringen slik at den matcher det røde trianglet på bezel inserten kl. 12
 
Redigert:
Jeg tar LETT en gilt Black Black Bay, og står LETT over snowflake så lenge timemarkørene fortsatt er runde. En BB One Watch uten de røde detaljene (for at BBOW skal kunne være unik) og med "ordentlige" endeledd hadde vært noe.

Klippet fra IG:

"Seriously??? I already have the red one, I would seriously hurt someone for a black BB with an in-house movement!!!"

:D

EDIT: tilleggsønsker: 40mm og 20mm...
 
Jeg tar LETT en gilt Black Black Bay, og står LETT over snowflake så lenge timemarkørene fortsatt er runde. En BB One Watch uten de røde detaljene (for at BBOW skal kunne være unik) og med "ordentlige" endeledd hadde vært noe.

Klippet fra IG:

"Seriously??? I already have the red one, I would seriously hurt someone for a black BB with an in-house movement!!!"

:D

EDIT: tilleggsønsker: 40mm og 20mm...

+1.
Venter i spenning på bilder.
Når tror dere denne er hos norske AD?
 
Frykter at det som initielt så ganske så spennende ut - ender i en eneste stor gjesp...

post-50550-carrie-keagen-yawn-gif-Imgur-T-UDrT.gif
 
Her er den. Bilde hentet fra TRF. Bildet er fra et fransk forum.

There is an article in a french magazine, Tudor Heritage Black Bay Black. The picture leaked before in these posts is the right one. Snowflake, red triangle, gilt color dial, manufacture movement, 2910 euros. magazine was published today, no luck for Tudor.

Synd den ikke har rød tube og at den fortsatt har hvit lume pip. Jeg liker resten.

C023BB41-476D-46F2-AB0C-D7909BBA1D66_zpsmieair6y.jpg~original