Det ryktes en ny Tudor lansering denne uken!

Fratellowatches.

Tudor-Heritage-Blackbay-Black-001-960x530.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Callahan og Kohe321
Personlig skulle jeg ønske lumepip var farget, minuttmarkørene på insert fjernet og en rød tube ved krona. Dvs. slik:

12105084_570332203120163_218716587_n.jpg
 
Når ser vi den første på sonen?
Vakkert ur IMO.
27k? Er jo litt anna å velge i der, men trur denne kjem til å stå på mange si liste.
 
@Loevhagen synes den røde tuben du har photoshoppet på trekker blikket for mye vekk fra skiven og blir litt for skarp i kontrasten mot alt det sorte på denne, så jeg føler de har gjort rett i å gå for sort kronetube. Men, jeg er enig i at de kunne fjernet minuttmarkeringene fra bezelen og farget lumepip for å oppnå total balanse i designet, det ville blitt ekstremt flott.

Men alt i alt må jeg si at jeg likte denne veldig godt. :)
 
  • Liker
Reaksjoner: endofmessage
Enig - men jeg har bare malt på det røde. Burde bare benyttet den BB Red sin tube heller. Malte bar hurtig for å få frem et poeng. :)

Frem til nå var jeg litt keen på den blå, men skal jeg ha en Tudor så er den sorte nå hakket foran - pga. mer helhetlig design / fremtoning (på bilder).
 
  • Liker
Reaksjoner: Kohe321
Enig - men jeg har bare malt på det røde. Burde bare benyttet den BB Red sin tube heller. Malte bar hurtig for å få frem et poeng. :)

Frem til nå var jeg litt keen på den blå, men skal jeg ha en Tudor så er den sorte nå hakket foran - pga. mer helhetlig design / fremtoning (på bilder).

Tudor-Heritage-Blackbay-Black-001-960x530.jpg


Enig. Jeg liker hvordan de varme tonene i skiven virkelig kommer til sin rett med den nøytrale, sorte bezelen. Den demper liksom hele inntrykket og gjør at øynene naturlig hviler på skiven. Liker også godt at nettopp skiven ikke er "pianolakk-sort", men heller matt og noen grader lysere enn bezelen, noe som gir denne kule vintage "faded" kontrasten. I tillegg har du en subtil dome som kan skimtes i kanten av krystallet...Nei fillern, denne var lekker! :)
 
Redigert:
Denne har ekstremt høy "må ha"-faktor spør du meg. Tudor har gjort mye rett de siste årene, og dette er etter min mening å sette krona på Black Bay-serien (pun intended).
 
Likte den røde, enda bedre den blå (men savnet gullskive/visere) og nå denne. All good!
Men enig i at 20mm lugs hadde vært bedre enn 22mm ...for ikke å snakke om 40mm kasse kontra 41mm. Åkke som, VELDIG lekker klokke til "innstegspris", og ikke i tvil om hva som vil være mitt nye standardsvar på de fleste "Så ...hva anbefaler du en som vil kjøpe seg sin første skikkelig klokke da?"
 
@Tetragrammaton Pink sies det blant enkelte. Hva nå enn det betyr. Det synes derimot som at fargen på viserne er ulik fra ringen på urskiva med minuttmarkørene. Hvis det er tilfelle, så virker det litt unødvendig å mikse så mye ulikt "gull".