Det tok ikke lange tiden, Nye Explorer II i second hand

Jeg ser ikke problemet med å diskutere dette. Personen driver med et eller annet som får oss her inne til å stille spørsmålstegn. Da kan man diskutere :)

Muligens noen små ugler i mosen....

Jeg tror bare vi kan konkludere med at det muligens er noen små ugler i mosen her Jayeff... ;)

Jeg ser ikke problemet med å diskutere dette. Personen driver med et eller annet som får oss her inne til å stille spørsmålstegn. Da kan man diskutere :)

+1 på den ja.

Her er det tross alt myyye som skurrer:
  • Bildetyveri av en kjent selger på TRF.
  • Ingen bilder av den aktuelle klokken uten at det opplyses om dette.
  • Bryter reglene på Finn.no.
Helt åpenbart en form for snusk i større eller mindre grad.

Synes det er helt på sin plass at det lekes politi.
Denslags kan før eller senere redde et forum medlem fra en svindler. Så får heller en eller annen føle seg litt uthengt og svare for seg her inne. Det har jo fungert helt fint her før mener jeg å erindre.;)

Jeg tror bare vi kan konkludere med at det muligens er noen små ugler i mosen her Jayeff... ;)

481870.jpg

Men, hvem er det som har bæsja?;)

Hva er egentlig

Salgsforumet på TRF er helt åpent, det er kun for å poste annonser det er krav om et visst antall posts...
Forøvrig kommer bilder fra TRF opp på bildesøk på Google, så teoretisk sett kan han like gjerne ha fått de der.

TRF? Ser ordet fremkommer i flere tråder. Et annet forum?

Skal bli spennende å se hvor langt ned han må gå for å få solgt den :p

Synes egentlig markedsreaksjonen på den nye Explorern er litt rar....

....begynte å bli en eller to flippere som solgte på Blocket med ca listepris som utgangspunkt......for en stund siden var det både sort og hvit versjon til salgs på Blocket for 49.500 SEK!!

Jeg er ganske sikker på at han leser her inne. Den nye annonsen inneholder ikke bildene til David SW. :D (hvis det ikke er noen som har tipset finn.nno da?)