Det utbokses!

Medlem
10. okt. 2010
Sted
Oslo
Handlet litt på Ebay for et par uker siden og i dag dumpet resultatet ned i postkassen.
Helt fra Hong Kong, gitt.
50ca40df-a852-314e.jpg

Ordentlig pakket inn.
50ca40df-a889-cfab.jpg

50ca40df-a8a9-fd02.jpg
50ca40df-a8c2-5656.jpg

50ca40df-a8d2-950f.jpg

En Spork! Har alltid likt disse, men nølt litt med å handle siden jeg har noen Seiko (Divers) fra før. Men siden de nå er ute av produksjon synes jeg at jeg måtte skaffe meg en før prisene tar helt av. (Er på god vei allerede) Og angrer ikke! Veldig robust og fin sak. Liker særlig viserne.
50ca40df-a8e6-196a.jpg

Obligatorisk ws.
50ca40df-a98f-f884.jpg

Sammen med en kompis.
50ca40df-a9bf-a1f1.jpg

Og lume!
50ca40df-a9fd-fd25.jpg

Har laget hele denne posten på iPhonen, og si meg: Er bildene så sensasjonelt elendig som de ser ut på min telefon? Uskarpe og greier? Beklager i såfall det. Siste unboxing med iPhone.

En av de kuleste diverne fra seiko, og ja, lurt å kjøpe nå. Gratulerer

Gratulerer. Sitter å lurer på en slik. Som du sier, ser ut som om de går opp, men vet jo ikke om det varerevig.

Har laget hele denne posten på iPhonen, og si meg: Er bildene så sensasjonelt elendig som de ser ut på min telefon? Uskarpe og greier? Beklager i såfall det. Siste unboxing med iPhone.

Først vil jeg gratulere med et tøft ur :) Men bildene er noe uskarpe, men ikke sånn kjempe ille :)
Alltid greit å unboxe på pc ;)

Takk for gratulasjoner. Må bare beklage de talentløse bildene og egentlig hele tråden som ser elendig ut. Men klokka er fin! Her er par bilder til. :)