Gratulerer så mye Dr. Mickey!PhD-grada i boks! Kan endeleg prioritere andre ting igjen, slik som klokker og Baselworld
Vis vedlegg 138908
PhD-grada i boks! Kan endeleg prioritere andre ting igjen, slik som klokker og Baselworld
Vis vedlegg 138908
Til lukke!PhD-grada i boks! Kan endeleg prioritere andre ting igjen, slik som klokker og Baselworld
Vis vedlegg 138908
Til lukke!
No kan du tituleres både som dokter og doktor.
Gratulerer så mye! Dette kvalifiserer vel til innkjøp av ny klokke etter hvert. Her er det på sin plass med en presang til seg selvPhD-grada i boks! Kan endeleg prioritere andre ting igjen, slik som klokker og Baselworld
Vis vedlegg 138908
Gratulerer så mye! Dette kvalifiserer vel til innkjøp av ny klokke etter hvert. Her er det på sin plass med en presang til seg selv
Rentene på vei oppover.
Rentehevinger er et tegn på at økinomien i Norge går bedre enn før, så det er et godt tegn generelt.Jeg deler i utgangspunktet tanken. Du har sikkert mer peiling enn meg; hvorfor er dette positivt?
Rentehevinger er et tegn på at økinomien i Norge går bedre enn før, så det er et godt tegn generelt.
For noen - som har tatt seg gjeld over pipa - er det ikke bra. Men å ha så mye gjeld at hverdagen ikke er bra selv med en renteheving på opptil 5% - så har man prioritert feil. Hverdagslykke og -fred er bedre enn (for mye) lån for å ha ting.
Rentehevinger er et tegn på at økinomien i Norge går bedre enn før, så det er et godt tegn generelt.
For noen - som har tatt seg gjeld over pipa - er det ikke bra. Men å ha så mye gjeld at hverdagen ikke er bra selv med en renteheving på opptil 5% - så har man prioritert feil. Hverdagslykke og -fred er bedre enn (for mye) lån for å ha ting.
Jeg husker ikke om det var Aftenposten eller et annet sted jeg leste at det lureste var å ikke ha gjeld...
(Smart idé ...)
8