Jasså ja, GODT SELSKAP I DISSE TIDER SIER DU - JEG RINGER POLITIET!!!!godt selskap.
Jasså ja, GODT SELSKAP I DISSE TIDER SIER DU - JEG RINGER POLITIET!!!!
Tror de fleste synes det er bra at Trump skal vekk mest på grunn av at han er fullstendig uspiselig. Politikken er en annen sak.
Enig. Når statslederen bruker sin stilling til å mobbe, spre konspirasjonsteorier, anerkjenne høyreekstreme osv, da må han bort. Utført sin gjerning helt uten integritet, uten medfølelse og uten verdighet. Mange får kritikk for sin periode, men få kommer til å få dårligere ettermæle enn trump!Tror de fleste synes det er bra at Trump skal vekk mest på grunn av at han er fullstendig uspiselig. Politikken er en annen sak.
I've received a couple of comments from some people I know in the US.Vis vedlegg 220187Vis vedlegg 220188
Pondus er genialt på alle plan! Herlig serie.Vis vedlegg 220232
De små detaljene i Pondus som gir det lille ekstra. Her sitter de på noe som ser ut som en grønn Granada, regnr er fra en 80 Granada i fargen grønn.
I've received a couple of comments from some people I know in the US.Vis vedlegg 220187Vis vedlegg 220188
På hvilken måte føler du at det oppgulpet der passer inn i denne tråden @Hammerfjord?
Overhodet ikke. Du svarte ikke på spørsmålet mitt forresten.Det var et svar til @sunshine sin post.
Det kommer fra en freelancer stemmeartist fra California jeg kjenner.
Har du et personlig problem med meg?
Overhodet ikke. Du svarte ikke på spørsmålet mitt forresten.