Hadde meg en økt i egen ovn før vinteren satte inn for fullt. Demonterte det som kunne demonteres og gjorde rent. Det gjorde underverker for trekk. Utgangspunktet mitt var ikke så gale som ditt.Lurte litt på om jeg skulle legge den her eller i den andre tråden, men løste problemer er jo med på å høyne livskvaliteten. Har noen uker slitt med dårlig trekk og voldsom røykutvikling når jeg har forsøkt fyre i ovnen og vekselvis røykforgiftet og pådratt familien frostskader under påfølgende utlufting i 20 minus. Har fått feier til å se på pipa og demontert ovnen for å finne årsaken til problemet uten resultat, inntil jeg fikk den gode ideen å åpne sotrøret for en titt. Tviler på om forrige eier av dette huset noengang har åpnet det.
Vis vedlegg 232748Vis vedlegg 232749Vis vedlegg 232750Vis vedlegg 232751Vis vedlegg 232752
Nå er det full fart igjen. Ingenting som en jevnlig rens. Men får satse på at det ikke blir slik igjen med det første.Hadde meg en økt i egen ovn før vinteren satte inn for fullt. Demonterte det som kunne demonteres og gjorde rent. Det gjorde underverker for trekk. Utgangspunktet mitt var ikke så gale som ditt.
At keeperen til Liverpool bestemmer seg for å begynne å spille på motstanderens lag etter at Salah akkurat har filmet seg til straffe for å utligne.
Karma is a bitch
Ja, de ser ut til å ha funnet flyten igjen. De skal bli vonde å ta igjen hvis de greier å holde det gående i den formen de er i nå.En mager trøst at det er flere lag enn Spurs som har en heller trøblete sesong...
City virker solide
Ligaen er avgjort. Vi andre må kjempe for CL,FA,EL,topp4....Ja, de ser ut til å ha funnet flyten igjen. De skal bli vonde å ta igjen hvis de greier å holde det gående i den formen de er i nå.
Having scoliosis at a young age all the titanium screws- plus from our daughters back were successfully removed earlier in the week.
Vis vedlegg 234009Vis vedlegg 234010