Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Å være på sjøen :cool:

20DCDB38-9076-4B60-BBFE-89F2DD137D36.jpeg

...når du midt i en diskusjon med en kunde som har dukket opp for noe testing, ser at han nistirrer på håndleddet ditt og utbryter - 'Jeezus, is that a Sinn?' (Korrekt observert; en 656) - hvorpå det blir gitt beskjed om at nå var det kaffepausetid, denne må han kikke litt på.

Det viser seg at vår mann har vært veldig opptatt av armbåndsur i en årrekke, og mens han satt i innreisekarantene kom han i skade for endelig å bestille seg en U1, som med litt flaks ligger og venter på ham når han kommer hjem til Junaiten igjen.

Kollegaene mine har aldri sett så rart på meg før. Det sier ikke så rent lite. :)

Gikk på trynet så det sang da jeg løp i skogen før i dag. Snubla i ei rot og dundra i grusen. Leggen er delvis flådd og må plukkes for grus. Hvorfor er ikke denne posten av negativ art? Vel, først og fremst fungerer kroppen godt nok til å løpe. Dernest så ødela jeg ikke kneet eller annet - kun overfladiske skrubb og skraper, om enn blodig og vondt. Sist, men ikke minst, så deiset selvsagt Kermiten i bakken med meg. Ikke ÉN skramme - hverken i lenke, kasse eller bezel! Hadde den vært keramisk, kunne den potensielt knust.

Fint vær, noen «krigsskader» og like hel klokke - det gjør livet godt å leve.

Mobilen er jo et godt alternativ, ja @Grendel :)

time.is har jo "bare" 17 flere enn TS. We value your privacy, my ass. Det spørs hva man legger i value..og value for hvem. . :ROFLMAO:

Skjermbilde 2021-06-05 kl. 20.02.39.png

• Haha
Reaksjoner: Grendel
Å ha en signert kontrakt for oppdrag med ny kunde plutselig linet opp for det kommende året... med et kvartal helt fri frem til oppstart. Endless summer. Har ikke hatt så langfri fra betalt jobb siden før jeg begynte med sommerjobbing som fjortis.

Redigert: